Indeling babykamer

Ik heb de Ikea ladenkast als commode. 

In de bovenste lades heb ik verzorgingsproducten, mutsjes, sokjes (vooral klein spul) en voorraad luiers/billendoekjes
daaronder hydrofiele doeken, washandjes, aankleedkussenhoes en badcapes. In de lades ernaast broekjes/rompertjes.
In de onderste la beddengoed en zwempakjes/zwemluiers. In de lade ernaast kleding wat nog te groot is voor m’n dochter

Mijn kleine kan ieder moment komen. Maar heb in de commode luiers, billendoekjes, dr zeep en shampootjes, spenen liggen. En heb nog 2 vakken leeg. 
In de kleerkast heb ik handdoeken en dr hydrofiele doeken enzo en dr beddengoed liggen. En natuurlijk kleren

In de commode ligt het volgende: Hydrofieldoeken, spuugdoekenen badcapes. 
Op de commode billendoekjes, luiers en sudocreme en zachte creme tube Zwitsal. 
Verder in de commode, de voorraad pampers en billendoekjes.
Daarnaast het beddengoed en de slaapzakken.
Ook bewaar ik schone kleertjes en sokjes zodat ik het weer kan combineren. Vaak zijn de broekjes gewoon schoon en combineer ik dat weer met een schoon shirtje. Ze slaapt namelijk zonder broek/legging in de slaapzak. 

Hi,
Wij hebben wat elke dag gebruikt wordt bovenop liggen/staan, denk aan verzorgingsproducten, luierdoeken, luiers, enz.. In de bovenste lade thermometer, extra speentjes, washandjes, zetpilletjes enz enz.. En in de onderste lade beddengoed, badcapes enz.. Als jullie kleine meid er zometeen is ga je het zelf indelen naar hoe je het makkelijk vind. Succes met de laatste loodjes. Groetjes!

Terug
Bovenaan