Indra is onrustig, zou ze aant bevallen zijn??????????

(goede) Morgen, Ik vind dat bordje wegens omstandigheden ook niet echt geweldig......dalijk naar mijn werk en zit er toch steeds aan te denken...........

Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen.....

goedemorgen dames....
ik kon er niet meer van slapen en ging were meteen spieken maar nog niets bekend. ben bang voor het ergste....germ. Was zo mooi om te zien, maar de beelden van erna krijg ik niet meer gauw uit mijn hoofd...Eerst meenden ik dat ze het wilde laten lopen, maar het werd steeds erger. Ook krijg ik het beeld beeld niet uit mijn hoofd dat het kleintje daar stil lag en ze er rustig gingen snuffelen en het iets bewoog denk ik en de 2 olifanten achteruit sprogen/stapten! net alsof ze niet in de gaten hadden wat het was??Zou oma zo reageren omdat het dacht dat het bedreigends was ofzo....erg he als je zo moet wachten. Ik hoop dat we het gauw horen. Want krijg het beeld niet gauw uit me hoofd en wil weten hoe en wat! Ik heb er ook steeds zo'n gevoel bij dat ze radeloos werden omdat er mss iets mis was met de kleine...kijk wij hebben doktors en zij moeten het zelf doen. pffff ik ga de kids eten geven en mezelf ook en een grote kop koffie zetten.
Groetjes Nessie

Gisteravond heel vroeg mn bed ingegaan, omdat we de nacht ervoor niet veel geslapen hadden. En nu zojuist lees ik jullie berichtjes. Brrrrrrr
Ik naar de site gesneld en helemaal,maar dan ook helemaal niets.................

Jeetje, eerste waar ik aan dacht vanmorgen... dat kleintje. Ik zie ’m ook nog zo voor me en dan die grote olifantenpoten. Het was maar goed dat het beeld niet optimaal was... pffff wat is de natuur hard hè?!

Happy, niets meer stiekem iets van een ander ‘lenen’ hoor... dat mag niet, hihi!

Ik heb trouwens nog geGoogled maar kan helemaal niets vinden over wat er gisterenavond is gebeurd.
Waarschijnlijk zijn ze na 22 maanden allemaal verslagen en zal er later vandaag wel een persbericht komen...

ik heb het ook gezien   gister avond.
ik zag eerst iets bij indra van achter hangen. het beeld bleef steeds hangen en toen zag ik ze er mee duwen en schoppen toen schrok ik ook heel erg.
ik vermoed dat het mis is daar.

het kan zijn dat er iets mis was met het jong. en dat ze daarom zo reageerde.
ben benieuw wanneer er duidelijk heid uit amersfoort komt.

vind het   wel erg.

groeten petra

Terug
Bovenaan