Indroog lijntje of zwanger?

je kan altijd een extra test doen en kijken wat daar uitkomt , zie op de foto wel een streepje namelijk en ook in iets blauw .. vaak is een indroog streepje toch vaak grijs ? Maar het is geen knal test na 1,5 maand . Dus misschien gewoon nog een test doen en kijken wat daar uit komt 

[quote quote=10312799]je kan altijd een extra test doen en kijken wat daar uitkomt , zie op de foto wel een streepje namelijk en ook in iets blauw .. vaak is een indroog streepje toch vaak grijs ? Maar het is geen knal test na 1,5 maand . Dus misschien gewoon nog een test doen en kijken wat daar uit komt[/quote]
Had ook al gegoogeld en vaak lees je dan dat ze geel zijn of grijs idd, ik moest a.s vrijdag ongesteld worden dus effe afwachten,.. maar ben met vlagen ook wat misselijk soms

[quote quote=10312789]Ook zonder de foto te zien durf ik wel te zeggen: als je binnen de genoemde afleestijd (meestal 5-30 minuten) geen streep ziet, mag je hem als een negatieve test beschouwen. Daarnaast zou je vanaf 6 maart gezien nu zo ver moeten zijn, dat je echt een knaltest zou hebben als je wel zwanger was. Ik zou me dus geen zorgen meer maken![/quote]
Maar jullie denken dus een indroog streepje?

Ik zou de test met ochtend urine herhalen. Heb je een action in de buurt? Mijn eigen ervaring met action tests is dat ze spierwit blijven, ook na een dag of twee dagen (indien negatief). Heb ook weleens met een ander merk getest en zelf nooit een indroog streepjes gehad.

Succes! 

Terug
Bovenaan