Indroogstreepje

Natuurlijk hoop ik voor je dat het alsnog positief wordt maar als de controle streep niet binnen de tijd zichtbaar is zou ik de test als niet betrouwbaar beschouwen. Die streep is er juist om aan te geven of de test goed is uitgevoerd. 

Al begrijp ik je verwarring (en hoop) als deze na een poos alsnog zichtbaar wordt samen met een teststreepje. 

Mupload kan je gebruiken om een foto te delen ik ben benieuwd!

Die testen geven helaas vaak vals positief ik zou een andere test kopen 

Oké, dankjewel! Ik heb dus ook geprobeerd met van die tests waarbij je een pipetje moet gebruiken, maar die zijn dan niet "early" en was vandaag dus ook negatief. Zal wel niet gelukt zijn deze maand, maar dinsdag is pas nod. Weet ook niet zo goed waarom ik me gek laat maken met die early tests, want er kan dan toch nog vanalles misgaan. Maar ja, als je iets heel graag wilt... 

Het is officieel geen early maar wel heel gevoelig. Ga je dinsdag weer een testje doen?

Ik wacht misschien wel af of er dan geen nieuwe cyclus begint, zo niet misschien woensdag een test. Merk dat ik ook wel erg teleurgesteld ben als die test dan negatief is. We zullen zien of ik mezelf kan bedwingen haha

Terug
Bovenaan