Indroogstreepje?

Gefeliciteerd! Ik zie ‘m ook :)
Die van de action test de vroege positief vanaf 10mlU/mL HCG en de normale vanaf 25 mlU/mL HCG zoals heel veel testen. Vandaar dat het streepje dus lichter is om te zien dan bij de vroege testen! 

Voorzichtig gefeliciteerd :) ik zie allemaal lichte streepjes voorbij  komen op diverse testen voor nodig, je kan er dus wel van uitgaan dat er iets gaande is ;) 
Voor je eigen gemoedsrust zou ik niet met 3 verschillende testen aan de gang blijven. Die geven nou eenmaal allemaal een verschillend lijntje en zijn dus onderling niet te vergelijken. Als je wilt blijven testen kan je het t beste bij 1 merk houden. Ik vond zelf de k2v5 ideaal, maar ook de gewone van de action. Ook die gaat uiteindelijk een dikkere streep geven maar heeft wat langer nodig. 

@welibe: zeker hoor! Een streep is een steep. Over twee dagen testen is verstandig om te zien of het HCG oploopt. Meer als bevestiging.

Een streepje is een streepje dus je bent gewoon zwanger hoor het zou alleen fijn zijn als het streepje de komende dagen wel mooi oploopt. Dus vandaar over 2 daagjes nog eens testen maar echt met ochtend urine 

Hallo dames.. jullie hulp. Probeer t zo kort mogelijk te vertellen. Ben aan de pil. Hebben al 2 lieve kids.ben afgelopen maanden wat pillen vergeten in de eerste week. "Menstruatie" was ook anders dan normaal. Al 2 weken zwangerschapsklachten. Getest .. vam dr original.  6 stuks hier 3 fotos 1 van yb is van mijn man .. om te kijken of t indroog lijntje was of niet. Want na 5 minuten zie ik niks. Na paar uur zie ik dit.m help! Hoe.moet ik dit "lezen".

https://www.mupload.nl/img/tkxb4qp.jpg

Terug
Bovenaan