Ineens geen piek maar wel lichte piek ovulatietest

Hmm balen zeg. Richting je menstruatie lopen die testen ook niet op.  Dat kan wel gebeuren als er hcg is waargenomen (daar kunnen ovulatie testen ook op reageren). Dan zou er toch sprake geweest kunnen zijn van een innesteling die niet goed is gegaan en dus een vroege miskraam. Helaas komt dit in 50 tot 60% van alle zwangerschappen voor. Dat is een behoorlijk hoog aantal. Ik heb het helaas ook een aantal keer gehad.
Volgende ronde beter meid! 
Of.. je bent gewoon in verwachting en het gaat om een innestelingsbloeding. Dat kan ook rond deze periode en wordt vaak verward met een menstruatie. 

@ninaapje  nee lopen ze niet op voor je nod? Bij mij wel. 
Dacht ongesteld was want had gisterenavond ineens bij afvegen wat rood/roze draderig slijm .  Sorry klinkt raar. 
Toen de avond wat bruin in inlegkruisje. Maar vandaag is inlegkruisje nog helemaal schoon alleen bij afvegen soms wel bruinverlies. 
Heb ik normaal nooit begint altijd meteen met helderrood bloed bij mij. 
Vreemd toch? ... 

Oké heb net de stoute schoenen aangetrokken en toch een zwangerschapstest gedaan.. Want heb hele dag alleen wat bruinverlies bij afvegen. En normaal komt mijn menstruatie wel snel door met echt helderrood bloed. 
Dit is de test: 

Dat dacht ik al wel, van harte gefeliciteerd! Hopelijk zet je zwangerschap mooi door. Het klinkt als een innestelingsbloeding wat je nu hebt. 
Nee, ik heb het inderdaad nog nooit meegemaakt dat ovulatie testen voor mijn menstruatie weer oplopen. Dat zou ook wel vreemd zijn aangezien er helemaal geen lh piek is rond die periode. Die testen reageren op een bepaald hormoon dat zorgt voor de eisprong. Niet op je menstruatie. 
Je schrijft dat zelf ook in 1 van je vorige posts. Normaal is het na je eisprong klaar en neemt de streep niet meer toe. Dat is ook logisch.
Maar hey.. je bent gewoon in verwachting! Super toch. ?

Terug
Bovenaan