ineens misselijkheid over?

Hoi allemaal,

Ben deze week 12 weken zwanger en ben echt heel erg misselijk geweest van week 7 t/m 11. Nu is dat sinds een week ineens over. Vind dat zo raar. Heeft een van jullie die ervaring ook?
As donderdag termijnecho!

Gr Yvette
 
Het schijnt zo te zijn dat je tot 12 wk misselijk bent en het dan over kan zijn. Bij mij is het ook ineens veel minder. Ben nu bijna 10 wk. Het maakt je best onzeker hè!!bij mijn eerste zwangerschap ben ik eigenlijk bijna niet misselijk geweest! Gelukkig krijg ik volgende week mijn tweede echo alweer!! T blijft spannend!
 
Je lichaam past zich soms ineens aan, rond die 3 maanden. De placenta neemt het dan ook over van het hcg hormoon en daardoor heb je minder klachten. Heerlijk h`e? Genieten hoor!
 
Geniet er maar van hoor bij de 1ste ook helemaal niet misselijk geweest en nu bij de 2de de hele zwangerschap en ben nu 39,4 wk zwanger. Ook al maakt het je onzeker kan ik me wel voor stellen hoeft fit niets te betekenen hoor.

Succes en veel plezier do bij de echo.

Liefs RH maart 2012 mama
 
Helaas helaas helaas betekende het in mijn geval slecht nieuws dat de misselijkheid acuut over was. Op de dag dat het hartje van de vrucht stopte met kloppen was mijn misselijkheid weg...
Weet sinds vanmorgen dat ik een miskraam heb. Volgende week curretage.

Jullie allemaal nog veel plezier van de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan