Ineens plotseling warm

Hallo,

Sinds vorige week heb ik zo ineens plotseling warm. Ook vaak diarree. Ik ben nu 38 weken zwanger van de 2de.

Mijn eerste was ingeleid. Bij deze hoeft het nog niet dus ik kan elk moment bevallen. De baby is ingedaald maar zit nog niet vast. Wel moet ik wel constant naar de wc. Plassen of diarree. De baby is dan ook bezig in de buik.

Ik vroeg mij hebben meerdere vrouwen dit gehad en dat paar dagen later de bevalling begint?

Ik heb wel ongeveer de hele zwangerschap op het randje van diarree gezeten. Dit stond bij mij los van de bevalling.

Als zwangere vrouw is je weerstand iets lager. Dus redelijke kans dat het een gewone buikgriep betreft. Bespreek het vooral ook met je verloskundige.

Bij mij was het zo dat ik ongeveer een week voor de bevalling mijn energie terugkreeg. En eindelijk van de zwangerschap kon genieten.

Geen twee zwangerschappen zijn hetzelfde, dus wie weet, is dit bij jouw wel degelijk het inluiden van de bevalling.

Ik ben 37,5 week en slaap ook al 1.5 week zeer beroerd omdat ik 6 keer per nacht moet plassen en zelfs met alleen een laken het bed uitzweet. Volgens de verloskundige is dat laatste een hormonen dingetje en kan de baby nog steeds rustig blijven zitten.

Ik krijg dinsdag een keizersnede maar dat heeft met de eerste zwangerschap te maken, niet met de klachten. Al vind ik het echt niet erg dat het dan komt. Ben wel klaar met het laatste trimester

Terug
Bovenaan