Ineens protesteren bij middagslaap.

Het is 16:23 en ze heeft dus voor het eerst niet geslapen vanmiddag.
Na een uur in bed kletsen, zingen enz riep ze: "Mama kome, klaar slapen!"
En ze is nog steeds zo wakker als wat, maakt geen vermoeide indruk en speelt volop, zoals ze nog nooit gedaan heeft. Ze speelt zo zelfstandig, dat doet ze anders nooit!!!! Alsof ze wil aangeven, mama ik slaap vanmiddag niet, maar je hebt geen last van me hoor! Ik sta versteld...zo lief ze speelt (af en toe vraagt ze iets, of laat iets zien), maar ze speelt nooit zo??????
Op zich heeft ze in bed wel lekker gerust en dat vind ik ook prima!!!
Waarschijnlijk stort ze straks wel in en anders na het eten wel, dus word thet vroeg op bed.

Nou zeg hier nog zo'n boefie!

Wilde niet slapen dus dan niet... maarre om 16:45 mooi op de fiets in dromenland. Zucht was wel ff lastig fietsen met de 2 meiden op de fiets én een hoofd ondersteunen. Maar goed, ik hoef maar korte stukjes hier.

Grappig dat dat een beetje gelijk op gaat. Vorige week heeft ze 2 dagen niet geslapen maar wilde wel dat ze rustte dus maar voor de tv op de bank, toch nog wat gerust...

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind als ze stopt met slapen, nu Isa naar school gaat en dus gehaald en gebracht moet worden valt dat wel samen en das niet echt handig.

Groetjes
Renske mv Isa en Meike

Hier is het van de ene op de andere dag; ikke niet slapen. De vorige dag moest ik hem nog na 2 uren slapen wakker maken, maar nu dus niet meer.
Hij slaapt nu al een paar weken tussen de middag niet meer. Ik heb het in het begin nog wel geprobeerd, maar dat wordt alleen maar strijd en niemand die er iets bij wint. Hij moet huilen en ik word sjaggi. Dan maar gezellig de hele dag wakker. Is 's avonds wel weer makkelijk met in slaap vallen.
Wanneer we in de auto rijden valt hij wel in slaap en laatst ook in de kinderwagen.
's Nachts wordt hij sinds een paar maanden ook weer wakker en wanneer hij door slaapt, is hij 's ochtends om 6 uur wakker. Hier zijn wij dus niet blij mee, maar helaas kun je slaapt niet dwingen. Want papa en mama zouden wel heel graag willen slapen.

Groetjes junimama.

Terug
Bovenaan