Nou top dan toch! Ik zou zeggen: topnaam, niks meer aan doen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat klopt, wij hadden we een tweede naam, ergens op een verre tweede plek. Met het idee, als we haar zien en denken: Ooh nee; dat klopt niet! Dan hadden we een reserve. Maar haar naam paste gewoon bij haar, zover waren we wel meteen! Alleen om het na al die maanden hardop uit te spreken, dat klonk gewoon gek! Is nu helemaal weg. Gewoon doen wat jij mooi vind! En uiteindelijk zul je altijd leuke en minder leuke reacties krijgen en past de naam straks gewoon bij je kindje, want zo ken je hem!Dat is ook zo @Just-Me Maar stiekem is het toch leuk als je enthousiaste reacties krijgt op de naam.
Een backup is een goeie. Al zeg je zelf dat je een week twijfelde, dan is de geboorteaangifte natuurlijk al geweest en zijn ook vaak de kaartjes al de deur uit. Dan kan je niet echt meer veranderen...
Na de opmerking van @Jetteketet werd ik wel gelijk weer helemaal enthousiast van de naam, dus misschien is dat sowieso een goed teken ;-)