ineke 75....temperathuurmethodelijst...

Hai

Je hebt geschreven dat je een site wist voor een temperatuurmethode zwangerenzo.com helaas doet deze het niet op de computer bij mij. Klopt het adres wel? Of.....
alvast bedankt voor je antwoord he

veel liefs wies

Hai,

Inderdaad klopt het adres niet helemaal. Sorry!!!! Ik heb net even gekeken en het is zwangerenzo.info lukt dit ook niet dan kun je zwangerenzo invoeren via google (zoekmachine). Dan via kinderwens naar tempertuurmethode. Maar dat zul je wel vinden.
Wel een leuke grafiek vind ik. Uitprinten en invullen maar.
Suc6!! laat het maar een mooie grafiek worden met een duidelijk resultaat!
Ik zat vanochtend nog op 36,7 dus het lijkt iets te stijgen. vorige keer had ik 2x 36,4 en 1x 36,6 om half 7 's ochtends. Morgen dus maar weer afwachten.

Liefs
Ineke

Hoi,

Vanochtend 37,0!!! Ben zo blij lijk in ieder geval dus wel een eisprong te hebben. Heb nog niet eerder 37,0 getempt deze maand. Wel 2x 36,9 maar toen had ik 1x nogal wat wijntjes gehad de avond ervoor en de 2e x was omdat ik verkouden was.
Nu laat de grafiek een mooie stijgende lijn zien tot dusver. Hopen dat het morgen nog ietsje hoger is dan ben ik helemaal tevreden. En dan natuurlijk dat de temp hoog blijft voor 9 maanden!!!!

Groetjes ineke

Hai ineke

nou ik ben ook aan het tempen geslagen hoor 2 keer 36.4 en vandaag 36.6 maar wat later getempt dus.... Alleen nog steeds niet ongi, dag 65....
He in iedergeval veel succes ermee he.

liefs wies

Hoi,

Vanochtend 36,8....best nog redelijk hoog maar had hem liever 37,0 of hoger gehad!!! Het was wel om 6:30 en had niet zoveel slaap gehad..afwachten morgen maar weer.
Jij dag 65??? Hoe zit het nog maar es, ben je al bij een huisarts geweest of ben je net met de pil gestopt? Lijkt me verschrikkelijk balen zeg!! Toch is 36,6 en 36,4 wel laag..maar goed bij een ieder is het weer anders en daar moet je ook niet naar kijken, het gaat erom dat je zelf wat zicht krijgt op je cyclus en wanneer de temp met ca. 0,2 graden stijgt is het nog wel lastig hoor! Als het bij mij maar niet meer onder de 36,8 gaat maar lekker hoog blijft zal het misschien wat duidelijkheid geven. Had vanmiddag 37,3 maar goed dat is dan ook 10 uur later!!

Groetjes ineke

Hai ineke

nou ik ben afgelopen week al bij de ha geweest en als ik in april nog niet ongi ben moet ik maar eens terugkomen. Dus... echt fijn zo'n ha. Ik ga volend weekend waarschijnlijk weer testen of na de 21 januari.
Wanneer heb jij je nod?

liefs wies

he ineke

nog effe met mij, ken jij de site dat je kan chatten? errug leuk, kan je meteen op elkaar reageren ennuh ik zie dat je nu online bent dus....

als het je leuk lijkt hoor

liefs wies

Terug
Bovenaan