ineke 75....temperathuurmethodelijst...

Hoi,

Laatst nogdigde janette (costa68) mij uit op zo'n site. Het leek me leuk dus heb ik me aangemeld. Echter kreeg ik meteen een bericht van iemand met wie ik nog nooit gesproken had via email. Het was een heel verhaal en het kwam er op neer dat diegene vriendschap zocht en graag dit met mij wilde opbouwen (hahaha) een soort contactadvertentie dus ofzo. Nu, daar hou ik niet van! In ieder geval niet met iemand die ik helemaal niet ken zeg, ik vind het leuk om zo hier te kletsen en af en toe ook persoonlijk via e-mail en soms wel via msn-messenger, maar dan met mensen op wie ik regelmatig gereageerd heb en zij op mij, die je dus toch eigenlijk een beetje kent.
Wanneer je dus een hotmail-adres hebt en msn-messenger geinstalleerd dan kunnen we op die manier wel chatten want ik ben inderdaad regelmatig even online.
Zo, wat weer een verhaal. Nog even over het tempen. vanochtend werd ik om 6:30 wakker en heb meteen getempt 36,8...weer gaan slapen en om 09:00uur weer wakker en weer getempt 37,1!! Dat scheelt dus nogal, het is allemaal erg afhankelijk ook van het tijdstip wanneer je tempt! om 6:30 temp ik altijd lager. Maar ik ben niet van plan om de wekker ervoor te gaan zetten wanneer ik vrij ben of late dienst heb! Toch zie ik wel een stijgende lijn in mijn grafiek, tenminste de gemiddelden liggen nu wel hoger.
Nou, zal maar es stoppen zeg!

Doei ineke
inekehoogendoorn@hotmail.com

Hai

nou ik heb ook getempt en vanochtend weer om 6.00 of zo maar ik ben daarna weer in slaap gevallen en nu weet ik niet meer hoeveel het was, dom dom en nog eens dom.
Nou bij de site http://groups.msn.com/leukea-s-mamas/chatten.msnw  gebeurt dat dus niet ik heb ook daar niet mijn hotmail ingevuld. Ik gebruik namelijk hier niet mijn echte naam. Ik wil nog niet dat anderen om mij heen weten dat ik hier mee bezig ben, vooral niet op mijn werk. Ik denk dat als de kinderen dat weten dat ik er veel mee geconfronteerd word en ik weet niet of dat zo handig is vandaar. Maar als je deze site ook niet ziet zitten dan voeg ik je  wel bij mij msn dan weet je wel wie ik ben hihihih.  

veel liefs wies

Hai,

Stuur je mij dan ook even een mailtje zodat ik jouw adres ook toe kan voegen? Of gaat dat dan automatisch, ben niet zo goed op de hoogte. Ik ga maar niet aan het chatten via die site, ben ook bang dat ik er dan nog meer mee bezig ben...dat moet eigenlijk niet.
Geeft je thermometer de waarde misschien niet aan wanneer je hem weer aan doet? Doet die van mij soms wel, niet altijd...
Suc6!!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan