inenten tegen mexicaanse griep??

hoi

wij laten ons wel inenten, bram en ik vallen allebei in de risicogroep .
ik heb wel heel lang getwijfeld omdat men gewoon niet zeker weet of het echt helpt en ook doordat men niet weet of het bijwerkingen heeft op langer termijn maar als ik dan zo om me hee hoor dat er heel veel zieken zijn die 'waarschijnlijk' de mexicaanse griep hebben en ook van die sterfgevallen hoor en lees heb ik besloten om het toch te doen......... ik zou mezelf nooit vergeven al bram de mexicaanse griep kreeg en ik hem niet heb laten inenten hiervoor
dus wij doen het wel!

liefs ilona

bedankt voor jullie reacties.zelf neig ik ook naar niet inenten.zal het andere topic wel even opzoeken als het recent is(had al gezegd dat ik het nog niet nagekeken had!!!!)
groetjes

ik ben niet zwanger maar wel geënt vanwege mijn astma. geen twijfel ik laat mijn uk ook enten. mijn meisje van 5 is ook astmatisch dus die is al geënt nu mijn uk van 2 nog, mijn man ook astmatisch dus ook geënt. blijft alleen mijn zoon van 10 over,die valt nog niet in een risicogroep.hopelijk is het voor hem ook mogelijk. ben helemaal voor het enten, beter voorkomen dan genezen met deze griep. en zwanger en niet enten vind ik persoonlijk beetje dom, je kindje wordt onder de 6 maanden ook niet geënt kan de kleine het beter van mama meekrijgen lijkt mij. krijgt de baby mooi de weerstand van mama me tegen de mexicaanse griep,,,,,,,,

Terug
Bovenaan