Inenting en puckababy

<p>Hoe zijn jullie omgegaan met inentingen en puckababy? Ons zoontje word morgen voor het eerst geprikt en zou dan 24u niet in zijn puckababy mogen. Hij slaapt alleen niet zonder. We hebben een gewone en een zomer(tencel) versie. Ik zie er zo tegenop. </p><p>(((Graag alle anti entingen antwoorden achterwege laten. Laat iedereen in zijn waarde en besef je dat iedereen doet wat die denkt dat het beste is met een groot hart)))</p>

Onze dochter sliep ook met puckababy en ook ik zag er tegenop. Maar ze sliep elke keer wonderbaarlijk goed na de inentingen. Ze kwam die 24 uur goed door zonder puckababy. Hopelijk gaat dat bij jou ook zo. Succes! 

Wij zagen er ook heel erg tegenop, maar is ons alles meegevallen. Tuurlijk kostte het wat meer moeite om onze dochter in slaap te krijgen, en ze werd ook nog wel wakker ‘s nachts maar ik had het erger verwacht. Wij hebben uiteindelijk geen 24u aangehouden maar alleen de dag en de nacht van de inenting, ze had verder ook geen koorts meer. Probeer er zo relax mogelijk in te gaan en mocht het allemaal niet zo lekker gaan, hou dan in je achterhoofd dat het maar 1 dagje zo is. Succes morgen ☺️

Ik kwam erachter dat mn dochter daardoor de puckababy niet meer nodig had en eindelijk aan haar duimpje kon om zo in slaap te vallen. Ging supergoed dus! 

Ik vraag me ook af waarom ze niet in een bakerdoek mogen als ze koorts hebben snap ik het, maar lees er niks over op internet. Wel las ik een paar keer dat ouders met hetzelfde probleem zaten, dit met cb bespraken en uiteindelijk toch ook de bakerdoek gebruikten, mits ze geen koorts had. 
Ik heb het ook gewoon gedaan op het moment dat ze echt niet in slaap kwam.
Succes!

Als er geen koorts is dan kun je deze wel gebruiken.
Zorg dan dat de onderlaag niet zo 'dik' is dan normaal.
Stel je doet normaal een hele pyjama eronder, laat deze dan nu weg.

Mocht je kleintje koorts hebben dan zou ik deze niet gebruiken omdat ze dan hun warmte niet kwijt kunnen. Als je baby het dan te warm krijgt kan echt wel gevaarlijk zijn.
Je voelt dit zelf heel goed aan als moeder zijnde :)
Mocht hij niet lekker zijn, hangerig wat verhoging dan zou ik gewoon een zetpil gebruiken. Dit vooral voor zijn gemak tegen de 'pijn'.
Dit kan echt totaal geen kwaad!

Succes, ik moest mee huilen met onze dochter bij de eerste prikken haha. Mn hart brak maar daarna de hele dag lekker knuffelen.
Mocht je bv geven dan thuis meteen aanleggen :)

Ik wist helemaal niet dat dit niet mocht. Bij zijn eerste vacc heb ik hem dus gewoon aangehad. Bij de tweede sliep hij we al niet meer in.

Succes! 

Wij hebben onze zoon in slaap laten vallen in zijn puckababy (regelmatig gecontroleerd natuurlijk). Hij had geen koorts en toen hij goed sliep hebben we hem uit zijn puckababy gehaald. Rond half 4 's nachts werd hij wakker en voelde goed aan en hebben hem toen weer in zijn puckababy gelegd. Zo hebben we het ook gedaan met die hele warme dagen omdat hij gewoon niet goed slaapt zonder puckababy. 

Terug
Bovenaan