Inenting en puckababy

Bedankt voor jullie reacties. Hij is inmiddels geprikt. Het advies was om hem alleen overdag aan te doen omdat je er dan bij bent en het kleine slaapjes zijn. Snachts mocht niet omdat je zelf ook slaapt en hij ook lang slaapt waardoor je koorts niet snel genoeg opmerkt. We gaan meemaken hoe dit gaat lopen. Nu ligt hij lekker op mijn borst te slapen. Arm ding ❤

Tiens... onze man heeft vorige week zijn eerste prikjes gekregen, en ik was helemaal niet op de hoogte dat de puckababy niet mocht... Hij had geen koorts bij de laatste fles en aangezien ik het niet wist, is hij er gewoon in gegaan. Is het sowieso als ze koorts hebben dat ze niet in de puckababy mogen?

[quote quote=10232920]Tiens… onze man heeft vorige week zijn eerste prikjes gekregen, en ik was helemaal niet op de hoogte dat de puckababy niet mocht… Hij had geen koorts bij de laatste fles en aangezien ik het niet wist, is hij er gewoon in gegaan. Is het sowieso als ze koorts hebben dat ze niet in de puckababy mogen?[/quote]
Ja dat is altijd inderdaad. Slaapzak of Puckababy beide niet gebruiken.
Vooral als ze koorts hebben van ziek zijn. Dan gaan (echt de meeste baby's) heel veel zweten en kunnen ze totaal hun warmte niet kwijt.
Zo kunnen ze oververhit raken.

Onze dochter slaapt met koorts in een romper en een pyjama broek (11 maanden nu). Mocht ze in de nacht wakker worden en 'koud' zijn dan trek ik alles uit en gaat ze in een luier een hele dunne slaapzak in.

We hebben 'gelukkig' nooit een Puckababy gebruikt en dit dus ook niet hoeven afleren. Ze sloeg wel veel met haar armpjes etc maar dat doet elke baby. Goed vaststoppen onder de dekens werkte meestal haha.

Ik mocht wel een dunne slaapzak gebruiken zonder mouwen maar puckababy mag idd nooit met koorts. Alle vormen van inbakeren niet. Raar dat ze dit standaard voorlichten 

Terug
Bovenaan