Infectie

Pffff, helemaal gek wordt ik ervan, heb al 2mnd een vaginale infectie te pakken, ik mag gewoon creme smeren en ook een beetje inwendig smeren maar zo gauw ik stop komt het terug, blijf nu maar even een week doorsmeren en hopelijk blijft het dan weg!
Ik heb er altijd snel last van maar in de zwangerschap normaal minder!!
Daarnaast kan ik mezelf al niet meer zo goed zien daar,,haha, dus moet bijna een spiegel gaan gebruiken, mijn buik is zo dik!
Jullie nog tips?
Liefs MJ

wat vervelend....ik vind het al irritant zonder zwanger te zijn.
ik heb er gelukkig geen last van en heb jammer genoeg geen tips voor je.
ik hoop echt dat je er snel vanaf bent!

De huis-tuin en keukenmiddeltjes die ik gebruik:

Inlegkruisjes in de diepvries(niet natmaken)
1 deel azijn vermengen met 10 delen water en het daarmee schoonmaken.
Yogurt erop smeren en een tijdje in laten trekken voor je het weer schoonmaakt.

Zijn niet echt de meest praktische maar helpen enorm goed tegen de jeuk.

Met je voeding kun je ook een gedeelte voorkomen.
Niet teveel suiker gebruiken, geen paddestoelen en weinig noten.

Heb er op het moment gelukkig weinig last van maar normaal had ik elke maand voordat ik ongesteld moest worden een infectie. ( dan gebruikte ik de azijnoplossing ook inwendig met een doordrenkte tampon, maar dat lijkt me nu geen goed idee).

Liefs Supertje

Ow ja was ik nog vergeten. Als je sex hebt condooms gebruiken en eventueel manlief ook laten behandelen (zijn ze niet dol op) maar anders blijf je het heen en weer overdragen.

Ja ik ben er helaas ook heel bekend mee, heb het al zooooo vaak gehad,,grrrr
Mijn man smeert zich ook in als het nodig is, maar door zijn operatie al weken geen seks gehad,, nu kan het weer dus ik wil van die infectie af,,hahaha

mj ik ken het niet maar ik zou idd wat langer doorsmeren, weet van andere infecties dat je vaak nog een paar dagen moet doorsmeren nadta de infectie voor jouw gevoel weg is, wellicht ook een idee hierbij.
sterkte, lijkt me heel vervelend

Wat ontzettend vervelend, heb er normaal gesproken ook veel last van maar tot nu toe nog niet... afkloppen haha,
Zelf draag ik alleen katoenenondergoed, trek ik altijd 2 keer per dag een schone onderbroek aan, en gebruik ik dus zo weinig mogelijk inlegkruisjes.
Hierdoor kan het broeien en in stand blijven zei de huisarts.
Verder goed opletten bij de inlegkruisjes dat ze zonder parfum zijn, want dit maakt het ook weer erger.

Weet niet of het mag als je zwanger ben, maar kan het niet zo zijn dat de infectie ook vanbinnen zit en je dus iedere keer vanbinnen uit weer besmet omdat je alleen aan de buitenkant smeert?
Dus misschien zo'n zetpil vragen?

Sterkte ermee, tis zo vervelend!
Liefs Marina

Terug
Bovenaan