Infectie

Ik heb schimmelinfecties in mn liezen..ook door het broeien denk ik. Nooit eerder gehad!
Ik smeer ook met vaginale schimmelcreme, maar als ik stop is het meteen weer terug.
In ieder geval geen inlegkruisjes gebruiken en goed schoonhouden werd mij verteld..maar over is het helaas nog niet!

Hoop dat het bij ons allebei snel overr is!

Groetjes Annemiek

@mj is een infectie hetzelfde als een schimmelinfectie?

Ik heb zelf voor de derde keer schimmelinfectie binnen enkele maanden. Heb zalf en nu voor de derde keer balletjes die ik voor slapen gaan vaginaal in moet brengen.

Sterkte en ik hoop dat het snel over is!

Xoxo
Sam

Ja sam is idd een schimmelinfectie en hoewel die schimmels er altijd zitten bij iedereen vind ik het zo onsmakelijk klinken,,haha
Ik breng de creme nu ook inwendig aan nadat ik toestemming had van de gyn, dus hopelijk blijft het nu beter weg, denk idd dat er van binnen teveel zat om alleen van buiten te smeren!
Ik gebruik nooit geen inlegkruisjes juist omdat ik er zo snel last van heb, verschoon dan gewoon een keer extra en draag katoenen ondergoed, maar helaas een kwaaltje dat ik gewoon veel heb ;-(
Liefs MJ

Hey mj,

ik heb bij floortje ook tot 3 toe een vaginale schimmelinfectie gehad!
Ik heb er uiteindelijk 2 keer een ab kuur voor gekregen, bij de ene kuur had ik ook een blaasontsteking.
De zalf hielp bij mij ook niet voldoende dus vandaar de ab kuur.
Ook niet alles tijdens de zwangerschap een ab kuur maar ik was er daarna wel vanaf!
Sucses weet hoe het voelt...........echt niet fijn haha
Gelukkig heb ik er deze zwangerschap nog geen last van (gehad) afkloppen

Sucses he

liefs louise

O minder, het er 2 weken geleden last van gehad maar het is gelukkig weer helemaal over! Ik heb er juitst tijdens de zwangerschappen eerder last van.
Hoop dat het snel weer weg trekt.

Groetjes Anne

Nog even over de inlegkruisjes: er zijn 100% katoenen op de markt. Die zweten niet en het is wel zo fris. Ze zijn wel duurder dan de gewone maar ze zijn wel heel wat beter. Ze zijn van Sanature. Aangezien ik af en toe met niezen wat urine verlies sinds ik zwanger ben, vind ik het wel zo fijn om toch een inlegkruisje te gebruiken. Scheelt me een hoop was.

Terug
Bovenaan