informatie gezocht over kolven

Ook ik heb de mini-electric van Medela. Bevalt me heel erg goed. Ik had 'm ook al voor de bevalling; ik vond het gewoon een rustig idee dat ik dat in orde had. Kon ikzelf alvast een beetje aan het idee:kolven wennen. Want de eerste keer dat ik 'm gebruikte voelde ik me net een koe, en vond ik emotioneel best moeilijk. Nu weet ik niet anders en vind ik het een superuitkomst. Vooral als je weer gaat werken, is het bijna onmisbaar. Het enige nadeel wat ik van deze kolf vind is dat het nogal een gebrom is als je kolft. Maar ook daar wen je aan.....
 
OOk ik heb de mini electric van medela en mij is hij ook goed bevallen. Ik adviseer je echter toch om je kolf na de bevalling te kopen. Soms heeft de kraamverzorgster ze ook nieuw bij zich en kun je er één bij haar kopen, althans dat was mij wel zo. Maar koop hem vooral niet te vroeg, want ik heb hem maar 1 week gebruikt tot dat bleek dat ik te weinig voeding in de melk had, waarna ik dus niks meer aan de kolf had, en dan is het wel een dure investering zo ´n kolf.
Jij in ieder geval heel veel succes en geniet er van!
 
Hoi, ik heb 2 kinderen en heb bij beide de handkolf van Avent gebuikt. Ik vond m erg snel en prettig in het gebruik. Vooral erg fijn dat ie niet zo'n herrie maakt zodat je niet t idee hebt een soort melkerij te zijn. Ik had de melkkolf al voor de geboorte, gelukkig, want mijn kindje kwam plotseling in het ziekenhuis terecht. Toen ik snachts veel stuwing kreeg kon ik het direct aftoppen. Handig ook omdat ik de melk mee kon nemen zodat ze in het ziekenhuis gwoon bortsvoeding kon blijven drinken. Veel succes
 
Terug
Bovenaan