Infrarood temperatuurmeter vruchtbaar

Hi! Ik wil na mijn bevalling elke dag mijn temperatuur meten met een infrarood meter, dit apparaatje is klein dus kan hem ook mee nemen en hem elke dag op hetzelfde tijdstip doen.

Weet iemand of dit werkt, of moet je daar al een speciale temperatuur meter voor hebben?
 
Koperspiraal?

En anders zou je kunnen kijken naar de Ladycomp geloof ik heet het. Maar dat is zeker niet waterdichh(!) en kost veel moeite om goed bij te houden allemaal.
 
Zou ik niet gebruiken voor zoiets belangrijks. Infrarood thermometers zijn niet erg betrouwbaar. 

Een gewone thermometer is ook niet erg groot en neem je makkelijk mee en is véél betrouwbaarder. 
 
Slaap je ook op je werk dat je daar wilt temperaturen?Want om je temperaturen als betrouwbare methode te doen moet je iedere ochtend op hetzelfde tijdstip temperaturen nog voordat je uit bed komt. Als je eerst al hebt gelopen is je temperatuur al veranderd en meet je niet meer je basale lichaamstemperatuur!
En dat in je bed temperaturen kan wel gewoon met een normale thermometer toch? ?
 
Terug
Bovenaan