Infrarood temperatuurmeter vruchtbaar

Eens met Froemeltje, het temperaturen moet gebeuren voor je ook maar iets doet en het liefst ziet je avond en nacht ervoor er ook nog elke keer hetzelfde uit qua activiteit (de ochtend na een avondje sportschool heb je vaak een andere basale lichaamstemperatuur dan na een avondje netflixen). Sta je telkens op variabele tijden op of ziet je avondprogramma er telkens anders uit, dan is temperaturen al veel minder betrouwbaar, zelfs als je met een heel betrouwbare thermometer meet (en dan is rectaal het betrouwbaarst). 
 
Nou slapen op mijn werk niet, maar een vroege dienst is wel een halve nachtdienst haha. Ik moet er soms om 3 uur uit en een week later werk ik juist to 2 uur snachts. Daarom dacht ik ik hou 1 tijd vast, maar dat werkt dus ook niet
 
Ik denk dat het verstandig is als je je eerst heel goed inleest over methodes waarbij je je cyclus bijhoudt om zwangerschap te voorkomen. Om die methodes betrouwbaar te laten zijn moet je aan redelijk veel voorwaarden voldoen.  Laat je daar goed over voorlichten, zodat je deze methodes veilig kunt gebruiken. 
 
Terug
Bovenaan