@ing3

Laat ik het niet over mijn mening van wel of geen speen inc speenkoord gaan hebben.
Maar wat ik je wel even wilde vragen: Zou je voortaan willen proberen je topicnaam iets anders te formuleren?
Ik vind het niet kunnen dat je de naam Gos zo gebruikt in jou topic.
Je kunt hier mensen mee kwetsen.
Ik hoop dat ik jou met dit topic niet kwetst, want dat is zeker mijn bedoeling niet.
Maar er zijn genoeg andere woorden waarmee je jou frustratie over spenen enz aan kunt duiden.

Ik hoop dat je er begrip voor hebt.

Groetjes Marianne

Denk niet dat ze het zo bedoelde! Denk niet eens dat ze dit erbij bedacht heeft! Godganse is bij ons ook gewoon een woord zonder dat je iets met of tegen god heeft! Het is gewoon een uitdrukking,
Wel vervelend dat je het zo opvat maar weet zeker dat ing het niet bedoelde om iemand daar mee te kwetsen!

x

Of het nu wel of niet zo is bedoeld maakt niet zoveel uit.
Het is gewoon een woord wat je niet kunt gebruiken.
En ik hoop dat daar over nagedacht wordt.
Ook al wordt het waar dan ook als normaal beschouwd.

Groetjes Marianne

nou voor iemand die er niks mee heeft denkt er niet bij na! Betekend niet dat je er iemand mee wil kwetsen!  

maar ja je kunt het opvatten zoals je zelf wilt! Enne ook hierbij geld, ze mag zeggen wat ze wil... vrijheid van meningsuiting! Ook al vind jij het niet leuk!

Ja oke...
vrijheid van meningsuiting.
Maar volgens mij mag je een anders wensen ook wel een beetje respecteren.
En ik vind het een vreslijk woord.
Dus vraag alleen maar of er bij nagedacht kan worden dat dit woord niet echt netjes is.
En ik heb dit topic geopend voor Ing3 om haa rer op te wijzen.
Maar blijkbaar zit het jou erg hoog dat je er zo op reageert.

nou ik probeerde gewoon uit te leggen dat het vast niet kwetsend bedoelt was! Enne mij zit het niet hoog! Beter nog het interesseert me geen zier! Denk dat jij er meer last van hebt

Als het jou niet interesseert zullen we er maa rniet meer over doorgaan.
MAar idd interesseert het mij wel.
Dus vandaar dat ik het gezegd heb.
En ik hoop dat het ing3 ook interesseert en zich er van bewust wordt dat je zo'n woord beter niet meer kunt gebruiken.

Kom op dames, laten we het gezellig houden hier. Respecteer elkaars mening en probeer een beetje op te letten welke woorden je gebruikt, wat de 1 normaal vindt kan door een ander als vervelend worden beschouwd.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan