@ing3

Hoihoi,

De een vind dat je het woord niet kan gebruiken en de ander heeft er geen problemen mee. Ik heb het woord niet bewust gebruikt zoals je snapt. Ik vind achteraf niet dat ik het niet mag gebruiken want voor jou heeft het een andere lading dan voor mij. Echter vind ik het wel vervelend als ik iemand kwets door dit soort woorden te gebruiken dus ik beloof je dat ik er een beetje op zal letten. Kleine moeite groot plezier toch?

gr.ing

Ik wil het ook gezellig houden.
Maar ik mag toch ook mijn mening zeggen?
Ik heb niet boos gereageerd ofzo.
Dus ik vind dit echt heeeeel erg dom.
En begrijp dus ook niet waarom ik word aangesproken.

Ik wil het ook gezellig houden.
Maar ik mag toch ook mijn mening zeggen?
Ik heb niet boos gereageerd ofzo.
Dus ik vind dit echt heeeeel erg dom.
En begrijp dus ook niet waarom ik word aangesproken.

Hallo Dames,

Volgens mij vraagt anne sophie gewoon heelnetjes of er bij bepaalde woorden nagedacht kan worden omdat wat voor de een normaalis (het betreffende woord gebruik ik ook regelmatig en ik bedoel er ookniets mee) voor de ander kwetsend kan zijn.

Daar hoeft dan toch geen hele discussie over op gang te komen van mensen waar het helemaal niet aan gevraagd wordt. Dit heeft niets te maken met het respecteren van iemand zijn mening.

Laten we het hier op dit forum waar het altijd gezellig was ook gezellig houden.

groetjes chimene

volgens mij heb ik normaal gereageerd hoor! En idd iedereen mag doen en laten wat hij wil! Dus om 1 woordje een compleet topic te openen voor iemand speciaal, zie ik ook als aanvallen

maar wie ben ik

Hai vakantievrouw! Ja we zijn je nog steeds dankbaar voor de tip.

Maarre ik laat toch weten dat ik het geloof van Anne Sophie zal respecteren door op mijn taalgebruik te letten?
Ik geloof dat ik je reactie ff niet snap...

x ing

Hoi Ing,

ben geloof ik een kwartier bezig geweest om dit op te schrijven want het kon niet geplaatsts worden (kreeg de melding discussion closed). Toen het er eindelijk stond zag ik dat het een beetje mosterd na de maaltijd was.

Heb je trouwens mijn tip over wintesport adres nog gezien.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan