@Ing3

Hoi Inge,

Ik wil voor Marissa de hele roze lijn van Baby Barb kopen in maat 86 zodat ik alles onderling af kan wisselen. Nu weet ik dat jij veel Baby Barb koopt en ik ben erg benieuwd hoe het valt. Marissa heeft nu maat 80 en ik wil dus alles in maat 86 gaan kopen, maar valt het groot of klein? Maat 86 is namelijk het grootste dat er is. Ik hoop dat je me kunt helpen

groetjes Linda

hoihoi,

ik vind het qua broeken wel ruim vallen maar Noa heeft ook een jurkje gehad wat weer krap was.
Ik moet zeggen dat ik geen barb farber meer koop want ikvind de kwaliteit echt slecht. Meestal vallen de knopen er na 1 wasbeurt vanaf en de stof van een jurk van noa was ook erg dun en rafelig.

Maar dat is mijn ervaring hoor.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Heel erg bedankt voor je reactie, ik heb nog helemaal geen ervaring met Baby Barb maar hoor dit soort dingen heel graag. Zeker omdat ik eigenlijk de hele lijn wilde hebben vind ik het fijn te hoen wat jullie ervaringen zijn. Als het zo tegenvalt dan ga ik me op iets anders focussen. Ing3 kun jij me vertellen of jij dezelfde ervaring hebt met dit merk?

groetjes Linda

Hoi Linda

Ik ben niet ing 3 ,maar ik breek toch even in.
Zelf ben ik juist heel tevreden over Baby Barb.Van slijtage heb ik helemaal geen last (gehad).Ik vind het ook een heel groot voordeel dat je het onderling goed kan combineren.Qua maat vind ik het goed naar maat vallen.De ervaring is wel dat vestjes wat groot vallen,maar dat vind ik juist fijn.Het voordeel van de broeken,vind ik,is dat ze wat smaller zijn in de taille.

Groetjes Jessica

Hai,

Mette heeft inderdaad veel Baby Barb gedragen toen ze kleiner was. Ik vind het niet groot vallen. Beetje gelijk aan Benneton. De shirtjes (je weet wel met de opdruk baby barb in glitter ed) vallen wat kleiner en worden ook iets strakker in de was omdat het strech is. Het blijft wel erg mooi vind ik. Mette heeft bv een ribjurkje gehad en een bermude en die zijn nog als nieuw. Als Marissa maat 80 heeft zou ik voor de shirtjes zeker voor 86 aan. Het hangt ook een beetje van haar postuur af. Mette is smal gebouwd. Ik zou moet direct de hele lijn kopen maar eerst eens wat proberen denk ik. Ik kocht het altijd bij kleertjes.com.

Veel koopplezier!
gr.Ing

Ben ik weer. Ik heb even bij kleertjes.com naar de zomercollectie gekeken maar ik vind ook echt alleen de polo's, shirts en sommige broekjes mooi. Wat een hoop tuttige dingen met rare print hebben ze dit jaar zeg. Ik had vorige week met die 20% kortingsactie even die polo's moeten kopen. Helaas niet aan gedacht.... Bij Babyplanet hebben ze babybarb trouwens maargoed die zit niet in het centrum van Amsterdam.

gr.ing

Hoi Linda,

Voor Veerle heb ik ook altijd kleertjes van Baby Barb gekocht, maar dan niet de tuttige dingen. Nu koop ik de basic shirtjes van Barbara Faber. Baby Barb is tot en met maat 86 en  daarna heet  het Barbara Faber en die gaat van 92 t/m 176. Ik heb de basic shirtjes voor Veerle in bijna alle kleuren, dus lekker makkelijk te combineren. Ik koop de laatste tijd geen broekjes van Baby Barb, vind het te tuttig.  Ik koop nu veel Vingino Jeans,  Name it (is de kwaliteit iets  minder van)  en DKNY broeken, die bevallen mij erg goed. Veerle heeft nog 1 bermuda van Baby Barb in maat 86 en die valt erg groot.

Succes met shoppen!!

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan