@Ing3

Hoi Inge,

Ik wil voor Marissa de hele roze lijn van Baby Barb kopen in maat 86 zodat ik alles onderling af kan wisselen. Nu weet ik dat jij veel Baby Barb koopt en ik ben erg benieuwd hoe het valt. Marissa heeft nu maat 80 en ik wil dus alles in maat 86 gaan kopen, maar valt het groot of klein? Maat 86 is namelijk het grootste dat er is. Ik hoop dat je me kunt helpen

groetjes Linda

hoihoi,

ik vind het qua broeken wel ruim vallen maar Noa heeft ook een jurkje gehad wat weer krap was.
Ik moet zeggen dat ik geen barb farber meer koop want ikvind de kwaliteit echt slecht. Meestal vallen de knopen er na 1 wasbeurt vanaf en de stof van een jurk van noa was ook erg dun en rafelig.

Maar dat is mijn ervaring hoor.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Heel erg bedankt voor je reactie, ik heb nog helemaal geen ervaring met Baby Barb maar hoor dit soort dingen heel graag. Zeker omdat ik eigenlijk de hele lijn wilde hebben vind ik het fijn te hoen wat jullie ervaringen zijn. Als het zo tegenvalt dan ga ik me op iets anders focussen. Ing3 kun jij me vertellen of jij dezelfde ervaring hebt met dit merk?

groetjes Linda

Hoi Linda

Ik ben niet ing 3 ,maar ik breek toch even in.
Zelf ben ik juist heel tevreden over Baby Barb.Van slijtage heb ik helemaal geen last (gehad).Ik vind het ook een heel groot voordeel dat je het onderling goed kan combineren.Qua maat vind ik het goed naar maat vallen.De ervaring is wel dat vestjes wat groot vallen,maar dat vind ik juist fijn.Het voordeel van de broeken,vind ik,is dat ze wat smaller zijn in de taille.

Groetjes Jessica

Hai,