@Ing3

meiden allemaal bedankt voor de tips. Baby Barb vergeet ik maar. Ben bang dat 86 te snel te klein is. Ik heb gezien dat Esprit ook erg leuke dingen heeft en concentreer me nu maar op de Bijenkorf. Daar zouden we zoiezo heen gaan dus daar moet het helemaal goed komen.

Groetjes Linda

Het valt echt niet extreem klein hoor! Als Marissa op dit moment maat 80 heeft dan is maat 86 eerder te groot dan te klein. Esprit vind ik weer heeel anders dan Baby Barb. 1 voordeel heb je wel als je voor Esprit gaat...je bent velen maler goedkoper uit!

gr.Ing

ooooooooooooohhhhhhhhh nu weet ik het niet meer haha. Echt erg he. Ik vind Baby Barb dus wel echt super gaaf. Ik hou wel van dat meisjesachtige. Maar was dus bang dat het te klein zou zijn. Moet toch maar op zoek naar een winkel die het verkoopt en dan gewoon even gaan kijken.

Ik zou zeker voor Baby Bard gaan hoor! De kwaliteit is ook echt veel beter dan Esprit. Je betaald dan wel meer maar dat zie je er ook wel aan af. Ik zou alleen niet alles in 1 keer kopen. Probeer bv eerst even een aantal shirtjes en als ze passen bij het postuur van Marissa kun je altijd nog los gaan. In Amsterdam valt er genoeg te winkelen dus daar vermaak je je ook wel zonder Baby Barb toch? Ik zou het gewoon lekker in Eindhoven kopen. Is ook weer makkelijker ruilen!

gr.Ing

Hoi Linda,

Wij bestellen via kleertjes.com maar dat doe ik niet meer met baby barb.. Had 2  hele mooie  shirts gekocht, maar het was zelfs te klein voor Jennifer d'r hoofd (was toch 1 maat groter). Vind het zelf ook een hele mooie collectie, maar ga het niet meer via internet bestellen.

Dus mijn tip is.. gewoon ff passen.. dan weet je toch gelijk of het goed is...
Je gaat toch lekker shoppen en dan heb je alle tijd... als je een paar shirts hebt gepast dan weet je het!!!!!! Als je het zo leuk vindt...

gr. Ilone

Inderdaad, even passen is aan te raden. Het is wel zo dat je het kostenloos terug kan sturen naar kleertjes.com dus op zich geen drama als het niet past hoor. Ik bestel het vaak daar omdat ik weinig tijd en gelegenheid heb om te gaan shoppen met 2 kids. Zowiezo met 1 ook al want dan is het altijd na 15.00 uur omdat Mette 's middags slaapt. In de ochtend zijn we altijd druk met van alles en nog wat. (badje, fruit enz). Kortom echt lekker shoppen doe ik zonder kids of online. Ik zou gewoon alles bestellen wat je wil hebben het daarna even allemaal passen bij Marissa en  alles wat niet mooi zit terugsturen zodat je maar 1 keer verzendkosten kwijt bent. Easy does it!
Trouwens Kakketula heeft ook Baby Barb. (www.kakketula.nl) Maargoed die zijn iets minder service gericht als kleertjes.com

Laat je even weten wat het gaat worden?
gr.Ing

Weet je wat ook hele mooie kleding is,  vind ik dan persoonlijk.
Is Jottum, erg leuk, wel prijzig, maar ik vind het mooie kleding.
Eva heeft er ook het een en ander van.
Een hele lijn daarvan aanschaffen, ok, dat is een behoorlijk rib/ 2ribben uit je lijf, maar je hebt dan wel wat.
Ik heb er niet veel van hoor, maar wel een paar dingen.
Met haar eerste verjaardag krijgt Eva er ook weer een mooie jurk van aan.

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan