ingebakerd altijd goed geslapen tot nu

A

Anoniem

Guest
hallo

djaimy ligt nu 5 weken ingebakerd te slapen wat heel goed gaat alleen nu huilt hij al 2 dagen s middags als hij ong 1 a 1,5 heeft geslapen af en toe beetje zeurderig dan is het weer 10 a 20 minuten stil en dan weer ( laat hem wel liggen ga af en toe kijken). maar zo komt hij  denk ik niet aan voldoende slaap??  

heeft iemand hier ervaring mee en tips we mogen volgende week vrijdag proberen af te bouwen maar ???

groetjes angela mv djaimy 010707

Hoi Angela,

Ik herken dit ook bij mijn zoontje, ik zie ook dat onze kids bijna even oud zijn (Cas 29-11). Ik heb het idee dat het met een groeissprong te maken heeft, omdat Cas het in combinatie heeft met minder eten en wat meer huilen. Als hij huilt probeer ik een speentje, is hij erg overstuur dan troost ik hem even op mijn arm en daarna gaat hij weer naar bed. Meestal werkt dit. Het is ook zo dat ze nu natuurlijk ouder worden en iets minder slaap nodig hebben en als je kindje in de ochtend en s' avonds en 's nachts goed slaapt lijkt mij het geen probleem (tenminste als hij niet huilt van de pijn ofzo).
Cas is niet ingebakerd, maar slaapt in een bakerslaapzak. Misschien en goede vervanging voor je als je het inbakeren gaat afbouwen?

Groetjes Irma

Oeps, schreef 29-11, maar moet 29-06 zijn, die zwangerschapshormonen.....

ok hij heeft idd van de week een dag gehad dat hij idd wat liet staan. en hij huilt wat meer. bedankt voor de tips zal gelijk kijken of het bij ons ook werkt.

doei angela

Hoi hoi,

Rik is van 04-07-07 en zit ook in zijn 'sprongetje'. Ik heb   het Oei ik Groei boek en als ik dat lees dan komt het overeen idd. Laat  bij  3 van de 5 flessen voeding staan en slaapt zo maar net een uurtje elke keer en huilt meer  en vandaag was echt het toppunt. Ik hoop voor hem dat ie snel van zijn sprongetje af is. En hoop dat ook een beetje voor mij .

X Saskia
MV Rik 04-07-07

Is je kindje het niet gewoon beu om ingebakerd te liggen? Mijn dochter ligt ook ingebakerd, maar alleen 's nachts, overdag leg ik haar vaak op haar buik te slapen (toen ze jong was in de box) dit vindt ze heerlijk!!

Succes!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hallo,

wel heel toevallig want ik heb met mijn zoontje hetzelfde en hij is ook van 01-07-07!   's morgens gaat het nog wel met huilen, maar 's middags is ie erg onrustig. ook laat hij regelmatig een deel van zijn fles staan of drinkt hem met moeite leeg. Als ik hier de reacties van andere moeders lees, denk ik ook steeds meer dat het met het srpongetje te maken heeft. Misschien zie je al dat je kindje meer kan, andere dingen aan het ontdekken is. Ik zou het inbakeren nog even zo laten: wie weet gaat ie over een paar dagen wel weer beter slapen.

Groetjes Jamie   (we hebben wel een aantal overeenkomsten zo he?)

Over het inbakeren beu zijn, Lotte heeft dat ook duidelijk aangegeven. Ze kwam op een punt dat ze graag duimde en doet dat voornamelijk als ze moe is. En dus vond ze inbakeren niet meer fijn. Ze duimt zichzelf nu in slaap.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan