ingebakerd altijd goed geslapen tot nu

hi moeder van tjez

we hebben idd overeenkomsten wat toevallig. maar heet jij jamie of je zoontje??
djaimy houd speeltjes vast als ik ze in zijn hand leg en hij doet ze dan in zijn mond. en hij wil allemaal proberen te staan op schoot. hij probeert idd wel meer dingen en heb nu ook het boek oei ik groei en daar staat ook in wat er allemaal kan gebeuren.
en inbakeren blijf ik nog even doen want as zondag mogen we afbouwen dus.

groetjes angela en djaimy

Hoi Jullie saampjes,

even voor de duidelijkheid: ikzelf heet jamie, heb 1 zoontje van 07-02-05 (Tjez), en 1 zoontje van 01-01-07 (Xam). Xam is dus momenteel erg huilerig, vooral als hij moe wordt. Heb ik hem eindelijk na een half uur huilen in slaap, slaapt ie 15 minuten en wordt hij weer wakker. Hij is altijd al een onrustige slaper geweest en wij hebben er ook over gedacht om hem in te bakeren, maar dat is er op een of andere manier niet  van gekomen. De laatste dagen is het echter erg rampzalig. 's nachts slaapt hij gelukkig wel. Ik merk dat Xam erg bezig is met zijn handjes, alles gaat zijn mond in en hij wil rechtop! Plat op zijn rug in de box kan ik wel vergeten. hij wil de wereld zien. Ik hoop dat het snel wat beter wordt, want ik moet donderdag weer gaan werken en ik kan schoonmoeder toch niet opzadelen met zo'n ontevreden hummeltje. Hoe is het verder bij jou, al enige vooruitgang geboekt?

groetjes Jamie

hi jamie

o oke dan heb ik het duidelijk. hier wordt alles wel weer een beetje rustiger. hij wordt niet meer vaak tussendoor huilend wakker meestal 1 keertje en dan de middagslaapjes. hij wil ook graag rechtop dus zet ik hem in de wipstoel in de box kan die alles goed zien en ik kan hem ook nu wel soms gewoon in de box leggen en hem snel afleiden met een speeltje dat vind hij erg interressant. zelfs kan hij uitslapen 2 weken geleden sliep hij tot 6 uur. laatste fles 22 uur nu slaapt meneer al sinds het weekend tot ong 8 uur en nu ligt meneer zelfs nog te slapen dus ga ik hem dadelijk maar eens wakker maken!!

dus het gaat eigenlijk hartstikke goed. ben benieuwd hoe het gaat als we maandag gaan beginnen met afbouwen met inbakeren!!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan