ingedaald bij jullie?

hi San,

Ik kan je ook niet helpen helaas... Onze uk ligt ingedaald en ons vorige kindje lag ook ingedaald.
Raar idd dat ze zich zoveel zorgen maakt en je vervolgens pas dinsdag naar het ziekenhuis kan.
Probeer rustig te blijven en laat je neit gek maken!!

Grtjs,
mama Peet

He Sandra,

Wat vervelend, die zorgen op t einde.
Als het alleen om t indalen gaat snap ik de reactie van de vk niet echt...Want mijn gyn vertelde me dat door mijn houding de baby tijdens de bevalling pas kon indalen omdat mijn bekken gekanteld staan. wonder boven wonder was de kleine met32 wk toch ingedaald en vast in t bekken...

Maar als dat niet zo was maakte het dus niet uit, en helemaal bij een eerste komt het vaak voor heb ik me horen vertellen.

Is het niet zo dat je vk mss geen echo's maakt en gewoon, zekre voor onzekere wil nemen door je naar een gyn te sturen? miss dat die een groeimeting doet en je daarna weer naar je eingen vk kan?

Nou heel veel sterkte en kop op!

groetjes

hoi.
wat lief om te horen dat ik me in princiepe geen zorgen hoef te maken over het indalen.
wel ben ik super nerveus voor morgen bij de gynacoloog.
ben vandaag uitgeteld en heb inmiddels al 2 groeiecho ´s gehad waaruit bleek dat de kleine een groeiachterstand heeft van een dikke 3 weken.
aan de ene kant heb ik zoiets van blijf dan nog maar  2  weken zitten maar heb het idee dat hij in mijn buik gewoon niks meer heeft. ik eet ook veel minder hou niks binnen en dat al  3 a 4  weken.
de verloskundige zegt dat dat geen kwaad kan omdat ik er verder geen klachten bij heb en schijnbaar voldoende binnen heb gekregen omdat ik nog zo fit ben.
zucht... zit je dan alleen op de bank begin het nu niet leuk meer te vinden terwijl ik heel de zwangerschap zo heb kunnen genieten.
manlief doet zo zijn best maar ook die kan weinig goed in mijn ogen goed doen wat dan ook weer tot kleine ruzzies lijd.
hoop echt dat ik heel gauw aan de gang ga liefst vandaag dat ik manlief kan bellen en dat we naar het ziekenhuis gaan en dat die kleine dan komt.   ben het zooooooo zat. de tranen de boosheid de bezorgdheid alles. genoeg nu geklaagt tranen zijn er weer uit hartje gelucht.
en ik bedank jullie nogmaals voor de lieve reacties.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan