ingedaald

Vandaag weer bij de verloskundige geweest en de kleine is ingedaald!!!
Joepie!!! Het is de 2e, en dan gebeurt het vaak later.
Als mn vliezen breken, hoef ik niet te gaan liggen, hihi.

Liefs, Kar

Hier was de kleine bij laatste controle (met 34+2) al een heel klein beetje ingedaald. Ben heel benieuwd hoe het deze week is, want vrijdag heb ik weer controle. Ben dan 36+2.

Bij m'n dochter was het precies zo, op de controle met ruim 34 weken net begonnen met indalen, met ruim 36 weken volledig ingedaald. Ben dus heel benieuwd.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 35 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

en dat is laat met 35 weken????
Ik ben nu 34 weken en 2 dagen, afgelopen donderdag was ze nog niet ingedaald.
GIng er vanuit dat het nog lang niet ging gebeuren (!!)

Heerlijk dat de baby ingedaald is! Zeker met een 2 e , 3e of 4 e gebeurt dat soms pas tijdens de bevalling. Maar dan zijn die laatste weken best spannend hoor! Je bent bang dat je vliezen breken, en de baby niet goed ligt, of de navelstreng uitzakt.
Bij mij lag de kleine wel heel laag in m'n bekken, en ik hoef niet te gaan liggen als de vliezen breken, maar wel gelijk bellen.

@junior: het is juist niet laat, met 35 weken.
Ik bedoelde dat met een tweede het vaak juist nog later gebeurt, soms zelfs pas net voor de bevalling.  Dus het is juist lekker op tijd!
Geen zorgen maken dus!!!

Liefs, Kar

hoi,

Bij mij was hij met 33 weken aan het indalen, met 34 weken vast in bekken.
Bij mijn 2e was dit met 36 weken, dus nu lekker vroeg, ben ik ook niet meer bang dat ie nog zal draaien.
Ik ben morgen 36 weken, dus nog een paar weken....

Hier nog niets met indalen, kleintje is nog druk aan het spartelen. Volgende week weer controle ben benieuwd!

Groetjes Carolien

34.4 weken zwanger en mama van Elisa

quote: kar82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 21:16:10'));

@junior: het is juist niet laat, met 35 weken.
Ik bedoelde dat met een tweede het vaak juist nog later gebeurt, soms zelfs pas net voor de bevalling.  Dus het is juist lekker op tijd!
Geen zorgen maken dus!!!

Liefs, Kar

hahahahaha
pffffffff weer een zorg minder ... ik had al zoiets als ze volgende week al indaald.. het gaat gewoon heel snel nu..:)

Terug
Bovenaan