Hoi junior,
Ja, inderdaad spannend zo... dus ook de eerste. Ik weet ook niet altijd wat ik wel en niet moet voelen. Maar ik merk wel dat mijn lichaam goed aan het voorbereiden is op de bevalling, die doet af en toe wel wat vreemd en raar.
Hoi Teddy,
Is inderdaad lang geleden. Dat je m'n verhaal nog weet zeg, ik herken je naam, maar jouw verhaal van zwangerschap ben ik even kwijt.
Ja, mijn kindje is nog steeds zo megadruk. Gelukkig slaap ik sinds een week weer een beetje normaal, zo'n 5 uurtjes per nacht. Maar de kleine heeft mijn linkerzijkant helemaal bont en blauw getrapt. Maar vreemd genoeg wen je ook weer aan die pijn.
Ik kan gelukkig nu wel wat meer genieten van dat getrappel in mijn buik, merk wel dat de kleine wat minder ruimte heeft. Maar de kleine heeft echt een voorkeurshouding, al sinds week 31!! Koppie naar beneden, ruggetje rechts, billetjes iets boven m'n navel en de beentjes trappelen lekker links.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat het niet raar is dat de kleine zich nog vrij kan bewegen, heb een redelijke normale grote buik, maar de kleine is in verhouding wat kleiner, waardoor er ook wat meer vruchtwater is. Oftewel iets meer ruimte. Wel verwacht de verloskundige een baby van ongeveer 7 pond bij 40 weken zwangerschap. Nou daar gaan we voor!! Had op een (dikke) 8 ponder gerekend!!
Maar nog even op het indalen terugkomend... daar gaat dit onderwerp ook over...
Doet dat bij jullie ook zo'n pijn??? Af en toe kan ik amper zitten, maar ook mijn benen doen dan zo'n pijn. Net alsof de zenuwen helemaal afgekneld worden en dat mijn benen te weinig bloed krijgen. Ben al continue mijn voeten aan het draaien en bewegen, want dat voelt het prettigst. Met lopen heb ik het gevoel een halve marathon te hebben gelopen. Hou ook veel vocht vast, dus alles wordt ook nog eens stijver. Tja... altijd prettig die laatste loodjes
Liefs Rixt