ingedaald

hoi allemaal ben nu 34wkn+1dag heb vorige week vrijdag voorween gehad om de 2 minuten na 45min weer afgezakt en zaterdags om de 4 min na 60 min weer over...nu vandaag op controle geweest en ons kleine meisje is al ingedaald:)
bij wie is dit ook al zo??/

hoi hoi.

ik ben nu 34wkn+5 dagen.. en ik denk dat mijn kleine vent ook al ingedaald is.. gisteravond had ik ook weeen (tis mn eerste dus k denk dat t weeen waren) en sinds vandaag weer lucht!! k ben maar klein dus de kleine zat heel erg tegen mn longen aan te drukken.. heerlijk om nu weer even gewoon adem te kunne halen..
morge na de verloskundige.. s kijken of mijn gevoel klopt..

liefs!

Mijn kleine meid ligt nog bovenin te zwemmen in een stuit (maar ik moet nog 8 wkn). Bij een 3e zwangerschap kan het zijn dat ze pas indaalt als de bevalling begint. Bij mijn eerste was hij rond de 36 weken ingedaald en zat lekker klem!

Hoi,

hier geen idee. Heb vanmiddag een controle bij de gynaecoloog maar hij deed er bij de vorige zwangerschap nogal vaag over, dus denk dat ik het pas bij de volgende controle vraag...

groetjes Natasja

Hij ligt wel alweer een aantal weken met z'n hoofdje naar beneden maar omdat het nr 3 is heb je kans dat ze dan pas gaan indalen tijdens de bevalling zelf.
Maar met 36 weken krijg ik nog een liggingsecho dus dan zien ze weer iets meer.

Ben gisteren toevallig bij de verloskundige geweest, en hij ligt nog niet helemaal vast, maar al wel een paar weken met zijn koppie naar beneden. Nu is het mijn derde kindje, dus wat Bobbian zegt is zo, dan is het niet zo belangrijk of het kindje is ingedaald, dat gebeurt vaak pas tijdens de bevalling.

Simone, 35w5d

Hoi,

kom net terug van de gynaecoloog en het kindje was bezig met indalen zei hij. Is wel nog een half rondje om zijn of haar as gedraaid (ligt al weken met de rug naar links, nu naar rechts)
Moet volgende week alweer terug, mn bloeddruk was wat hoger (maar heb niet echt vertrouwen in de meting, een leerling mat het en vond het erg moeilijk. We zien dus volgende week wel weer...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan