ingedaald

mijn eerste was destijds ook met 34 weken ingedaald. Nu ligt de baby wel goed, maar nog niet helemaal vast in het bekken. Indalen kan idd gepaard gaan met voorweeen en pijn bij bekken/ schaambeen/lies

Ik ben nu 33wkn en 2 dagen en bij was de baby ook al ingedaald van de week. Weet niet of dat al volledig was, maar de kans van draaien was erg onwaarschijnlijk.. de bloeddruk is gelukkig ook nog steeds perfect! Nu nog afwachten tot 1 april en dan mag ik gelukkig thuis bevallen, dat is toch wel mijn grootste wens!

Nog niet ingedaald, maar idd bij een vierde kindje is dat niet zo belangrijk. Gelukkig ligt het kindje nu wel goed. Eerst was het een echte dwarsligger!!!

Mijn derde meisje was ook niet ingedaald, pas bij de eerst perswee zakte ze echt naar beneden...bij de vierde perswee lag ze op mijn buik!!! En nu maar hopen dat het dit keer ook zo voorspoedig gaat!

28 was hij helemaal ingedaald.En het is mijn derde, dus het kan ook gewoon eerder. Ik loop alleen een stuk minder lekker al tijden. En helaas nog steeds buiten adem en maagzuur. Maar goed ik ben dan ook maar 163. Morgen weer vk, we zullen zien wat ze te melden heeft. Ik moet weer eens een plasje inleveren. Ik ga gelijk ook even vragen wat de procedure hier is als de bevalling begint.

Terug
Bovenaan