Ingeknipt en nu weer een bevalling!

Hoi!

Lees dit topic en bedenk ineens dat ik ook met deze vraag zit. Ben bij de 1e ingeknipt en nu zwanger van de 2e, maar vroeg me ook al af of je dan sneller scheurt op het plekkie waar je gehecht bent. Maar dat hoeft dus niet persé?
Ik had net als Elmira een super(snelle)bevalling en het hechten zelf deed me veel meer pijn! Ook de hechtingen erna, gadver, die zaten echt niet lekker. Kon bijna niet normaal zitten en was blij dat die dingen na een  paar dagen eruit werden gehaald. Wat een opluchting. Ik vond het met naar de wc gaan ook best een beetje eng. Kon moeilijk een grote boodschap doen ih begin, ws ook omdat ik een beetje bang was dat de boel zou gaan scheuren! Brrr.. Zal waarschijnlijk echt niet gebeuren maar toen de hechtingen eruit waren gehaald dacht ik ook even 'straks laat het weer los!'.  Herkenbaar? Of zat ik mezelf gewoon bang te maken!?  

Groetjes, Mimi  

Ben blij dat ik niet de enige ben, mama van Sterre ik dacht er precies hetzelfde over..best raar natuurlijk want hechtingen zullen wel niet openspringen maar het voelde wel zo. Je huid is nu wel genezen etc..maar als je eenmaal een wondje had dan neem ik aan dat die nu ook veel makkelijke weer openspringt..vraag het wel ff aan de vk.
gr Elmira.

hier ook eerste keer geknipt (meneer lag met zijn koppie niet netjes voor de uitgang, dus dat zou nooit gelukt zijn) en de tweede keer niet.

Toen ben ik echter wel een iets ingescheurd, aangezien dit mannetje op het laatste moment zijn handje naast het hoofdje drukte, tja, helaassss dat paste niet helemaal.

Beide keren heb ik er eigenlijk weinig van gevoeld. Bij het knippen heb ik alleen de verdoving gevoeld (mijn persweeen waren niet dusdanig krachtig dat ze het op een top van een wee kon doen) en het scheuren heb ik niks van gemerkt. Dat ging ook zo rap allemaal (7 minuutjes persen).

Ook van de hechtingen eigenlijk weinig/ geen last gehad (ja eerste dag even met gaan zitten )

Dus 1e keer knippen is helemaal geen garantie dat de volgende keer weer gebeurd.

Terug
Bovenaan