Ingeleid doormiddel van tabletten

Hoi mamas,

Ik ben sinds vanmorgen 7:30 in het ziekenhuis voor de inleiding doormiddel van tabletten omdat een ballonnetje niet lukte gister avond. Om 8uur kreeg ik de eerste 2 tabletten die ik moest slikken en straks om half 12 / 12 uur weer... heb sinds half 9 om de 8 minuten ongeveer steeds harde buiken.. wat kan ik verwachten? Dit is allemaal nieuw en ben zo ontzettend zenuwachtig pff..

Liefs

Vorig jaar kreeg ik ook van die tablettjes in totaal 3-4 keer ingeslinkt. Ik kreeg na 1 dag lichte menstruatie achtig krampen in de nacht kreeg ik ween had toen 3-4 ontsluiting toen kreeg ik na 2-3 uur een ruggenprik en toen had ik weeenstrorm maar die voelde ik niet heel goed ik voelde alleen een kramp in me buik die samentrok maar was niet pijnlijk. Toen kwam de baby in 3 min onverwachts. Het zouw wel kunnen dat het bij jouw ook snel gaat, waarschijnlijk werkten de pilletjes wel. ?

Hoi,

Ik ben vorig jaar ingeleid door middel van tabletten.
Ik kreeg in de ochtend tabletjes om door te slikken in de middag nog een keer en zou dit in de avond ook krijgen. Ik had overdag wat harde buiken. Voor ik de tabletjes van de avond in zou nemen had ik 2 cm ontsluiting. De tabletjes heb ik toen niet gekregen, ze hebben mij toen gestript. Dit wilde ze aankijken anders de volgende ochtend starten met weeen opwekkers. Ik ben om 19.00 uur gestript en rond 21.00 uur begonnen de weeën. Mijn bevalling heeft heel lang geduurd maar dit kwam niet door de inleiding maar door een groot kind, van 10 pond en ze lag als sterrenkijker.

Ik ben bij de oudste ingeleid dmv ballon, beide een keer meegemaakt en vond de tabletjes prettiger.

Ik hoop voor jou dat het snel doorzet.

Succes!?

[quote quote=10574410]Vorig jaar kreeg ik ook van die tablettjes in totaal 3-4 keer ingeslinkt. Ik kreeg na 1 dag lichte menstruatie achtig krampen in de nacht kreeg ik ween had toen 3-4 ontsluiting toen kreeg ik na 2-3 uur een ruggenprik en toen had ik weeenstrorm maar die voelde ik niet heel goed ik voelde alleen een kramp in me buik die samentrok maar was niet pijnlijk. Toen kwam de baby in 3 min onverwachts. Het zouw wel kunnen dat het bij jouw ook snel gaat, waarschijnlijk werkten de pilletjes wel. ?[/quote]Ooh ik zou er voor tekenen! Hoop dat het bij mij ook zo snel mag gaan haha.
Bedankt voor je reactie ♡

[quote quote=10574419]Hoi,

Ik ben vorig jaar ingeleid door middel van tabletten.
Ik kreeg in de ochtend tabletjes om door te slikken in de middag nog een keer en zou dit in de avond ook krijgen. Ik had overdag wat harde buiken. Voor ik de tabletjes van de avond in zou nemen had ik 2 cm ontsluiting. De tabletjes heb ik toen niet gekregen, ze hebben mij toen gestript. Dit wilde ze aankijken anders de volgende ochtend starten met weeen opwekkers. Ik ben om 19.00 uur gestript en rond 21.00 uur begonnen de weeën. Mijn bevalling heeft heel lang geduurd maar dit kwam niet door de inleiding maar door een groot kind, van 10 pond en ze lag als sterrenkijker.

Ik ben bij de oudste ingeleid dmv ballon, beide een keer meegemaakt en vond de tabletjes prettiger.

Ik hoop voor jou dat het snel doorzet.

Succes!?[/quote]Ohh laten we hopen dat het bij mij dan ook zorgt voor wat ontsluiting.. gisteren was het 0,0 helaas.. daar baalde ik echt enorm van.
Bij mijn 2 vorige bevallingen heb ik ook een ballon gekregen en daardoor 3cm ontsluiting toen inwendig tabletjes dat ging toen ook vrij snel allemaal.

Nu is dit ook een grote baby zeggen ze.. ik hou mijn hart vast en hoop dat het allemaal mee valt en hij vandaag nog geboren word.. ben zo nerveus voor alles..

Dankjewel voor je reactie♡

[quote quote=10574421]Kun je dat niet daar vragen? Zij zullen dan zeker toelichten wat die tabletten doen en hoe het verder gaat[/quote]Dit heb ik uiteraard al gevraagd maar ik ben meer benieuwd naar ervaringen van mamas die dit ook hebben gehad.

De verloskundige zegt dat het snel kan gaan maar ook dat het 3 dagen kan duren..

Ik ben ook op deze manier ingeleid bij de oudste. Ik kreeg om de 4 uur twee pillen. Om 8 uur, 12 uur, 16 uur, 20 uur. Bij de controle om 20 uur, voordat ik de pillen kreeg, bleken de weeën begonnen en waren de pillen niet meer nodig. Om 21 uur braken mijn vliezen en om 23.45 uur is mijn zoontje geboren.

Terug
Bovenaan