[quote quote=10574428]Ik ben ook op deze manier ingeleid bij de oudste. Ik kreeg om de 4 uur twee pillen. Om 8 uur, 12 uur, 16 uur, 20 uur. Bij de controle om 20 uur, voordat ik de pillen kreeg, bleken de weeën begonnen en waren de pillen niet meer nodig. Om 21 uur braken mijn vliezen en om 23.45 uur is mijn zoontje geboren.[/quote]Oh dat is wel fijn, begreep dat het wel 3 dagen kan duren zelfs..
Ze heeft om 12:30 gekeken maar heb misschien krap een halve cm ontsluiting ik ben ook echt bang dat het allemaal heel lang gaat duren..
Heb nog 3 kleintjes die zijn nu bij oma en heb ze al sinds maandag niet gezien..kan wel janken. Dus hoop dat het allemaal net zo snel gaat als bij jullie en dat hij vandaag of morgen echt wel geboren word.
Ze heeft om 12:30 gekeken maar heb misschien krap een halve cm ontsluiting ik ben ook echt bang dat het allemaal heel lang gaat duren..
Heb nog 3 kleintjes die zijn nu bij oma en heb ze al sinds maandag niet gezien..kan wel janken. Dus hoop dat het allemaal net zo snel gaat als bij jullie en dat hij vandaag of morgen echt wel geboren word.