Ingeleid met 38 weken/zwangerschapssuiker

Hoi allemaal,

Gyn denkt dat ik zwangerschapssuiker heb vandaar extreme groei van 5 weken voor liggen.
Woensdag wordt gekeken of ik ontsluiting heb zoja kunnen ze eerder de vliezen breken anders rond 38 weken inleiden.
Kleine was afgelopen maandag al 3440 gram en kwa groei op 41 weken moet nu nog 1,5 week is wel zwaar maar beter voor de kleine zijn longen.
Ben weer benieuwd naar woensdag!
Wordt dan toch nog een mei mama ipv juni mama.
Hoe gaat het met jullie?
Suiker doen ze niks meer aan omdat ik toch bijna ga bevallen.

Liefs Pupke

Zwangerschapssuiker zou die extreme groei verklaren, wordt je bloed niet meer getest?. Het is al een flink kindje dus. Spannend hoe het woensdag ervoor staat he. De kans is best groot dat je een mei mama wordt, had je van te voren vast niet gedacht of had je er wel rekening mee gehouden? Ik ben nu 34 weken zwanger en ga bijna met verlof. Echt wel aan toe. Morgen weer een standaard controle. Ga er vanuit dat het weer goed is, maar ik blijf het toch altijd een beetje spannend vinden.
Veel succes met deze spannende dagen!

Hoi pupke,

Hier hebben ze iedere keer gedacht dat ik zwangerschaps suiker had. Iedere keer flinke kinderen, maar hier leiden ze niet met die reden niet eerder in. Mijn zoon was met 42 weken 4566 gram, mijn dochter met 38 weken 3760. Maandag krijg ik een groei echo van de derde uk. Ben heel erg benieuwd. Ben trouwens 3 keer getest op suiker, had het niet 1 keer ;)
Succes met je kleine grote kindje ;)

Spannend dan wat ze woensdag gaan zeggen. Ik ben nu 35 weken en ook zeer benieuwd wanneer die 2 van ons zich gaan aandienen. Begin het nu langzaamaan een beetje zat te worden; kan nog maar kleine stukjes lopen en slapen gaat een hele tijd al slecht. Maar vooral ben ik zo benieuwd naar ze en wil ik ze graag in mijn armen houden.

Goed om te horen dat jullie net zo ongeduldig zijn als mij ha,ha.
Ben ook erg nieuwsgierig naar ons mupke.
En vooral heel blij als de bevalling achter de rug is!!!!
Heb wel al aangegeven dat ik een ruggeprik wil Als ik met 38 weken beval en het kindje groeit nu 'normaal" door dan is het kindje kwa hpoofd,lengte en gewicht 43 weken lijkt mij heftig genoeg hoop zo dat er geen knip, of andere gekken dingen nodig zijn ben ik wel een beetje bang voor vandaar ruggeprik.
Ook die zie ik eigenlijk niet zitten maar ja je moet wat toch?
Komt goed blijf het spannend vinden en ben het gewaggel zat ha,ha.
Succes meiden ben benieuwd wie de volgende is?

Hoi pupke,

Ik ben ook de bevalling doorgekomen zonder ruggeprik (van mn zoon van 9 pond). Zelfs de vacuumpomp zonder scheuren/knippen overleefd ;) helaas bleek hij een sterrekijker en kreeg ik na 30 uur een keizersnede. Was hij dat niet geweest dan had hij er gewoon uit gekomen met zijn 9 pond hoor! Niet te druk maken! Er is er nog nooit 1 blijven zitten! Je bevalt in het ziekenhuis, dus je bent in goede handen.

Ze kunnen er trouwens ook goed naast zitten met de groeiecho's. Mijn dochter schatte ze tegen de 9 pond, die was 7,5 mijn zoon schatte ze max 8 pond, die was ruim 9.

Ik mag morgen voor de groeiecho, ben benieuwd!

Liefs Jen

Hoi Knutselju,

Hoe was je groeiecho?
Maak me niet druk om het gewicht maar kleintje ligt kwa groei dus ook hoofdje 5 weken voor en het hoofdje moet er toch echt eerst uit.
Dus als ik beval rondt de 38 weken is het hoofdje 43 weken of groter.
Kleine is al eerder te hard gegroeid voor het aantal weken wat er tussen zat maar goed dat weet ik nu niet maar op 43 weken zit de kleine dan zowieso.
Bij mijn zoon 40 weken 2 dagen had ik 7 hechtingen en daarna nog lang last van kwaaltjes.
Maar komt wel goed hoop ik!
Ben blij als de kleine er is is niet meer leuk s'nachts veel pijn aan de bekken en constant harde buik.
Hoe voel jij je?

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan