Ingeleid met 38 weken/zwangerschapssuiker

Hoi pupke,

Hoop voor jou dat het deze keer allemaal wat soepeler gaat! Hechtingen heb ik van onder nooit gehad, lijkt me heel naar. Een keizersnede is ook niet alles. Hoe oud is je zoon nu?
Hier was de groeiecho goed! De kleine is zelfs iets kleiner dan verwacht, was echt verbaasd. Bij mijn zoon was het kopje trouwens ook veel te groot (hij had echt een mega rond hoofd) Ironisch genoeg is het hoofdje nu 2 weken te klein, terwijl ik nu een keizersnede moet ;) Vandaag een hoop zaken geregeld. We hebben de datum voor de ks (met 37w3d), bloed prikken, bloed bestellen, afspraak gemaakt bij de ansthesist. bijeenkomst ter voorbereiding keizersnede...... het komt nu wel akelig dichtbij!! Zit nu al in de zenuwen! Gelukkig ben ik in goede handen en word de keizersnede door 2 gyneacologen uitgevoerd.

Hier ook veel last van mn bekken (loop al weken op krukken) en omdraaien in bed gaat niet meer, Gelukkig zijn we er bijna!!!!

Ben benieuwd Hoe het woensdag bij jou is!

Liefs Jen

Wordt dinsdag opgenomen en dan gaan ze het met een ballonetje oprekken.
Hoop dat de kleine er ook is dinsdag ben zo blij dat ik nu wat weet en ergens naar toe kan leven!
Ben er echt wel klaar mee zón last van mijn bekken en ben ook stik nieuwsgierig!!!!
Mijn zoon is nu bijna 1 jaar en 9 maanden hij gaat lekker naar oma.
Spannend he?!
Hoelang moet jij nog wachten Jen?

Whaaaaa jij hebt lekker een datum..... Ben stiekem jaloers nu. hahahahah. Ik moet morgen weer naar de gyn en ben 39 weken. Ik ben het ook echt zat en wil onderhand toch wel eens bevallen hahahahahah. (vooral de nachten doen me op het moment de das om, ik slaap alles bij elkaar nog geen 5 uur op een dag) Nou meid zet em op en geniet straks van je mannetje!

Wat Heerlijk dat je een datum hebt. Hier wordt de keizesnede op de 14de gedaan! Met 37+3 .

Je naam kwam me trouwens heel bekend voor, misschien hebben we ergens anders op het forum eerder gesproken. Mijn zoon is nu 3,5 en mn dochter wordt maandag 2. Heb tussendoor nog 3 mk gehad.

Bij Jou gaat het nu echt heel erg snel! Nog een paar dagen en Dan heb je een Heerlijk babytje in je Armen!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan