Ik ben ook ingeleid geworden ivm de zwangerschapsdiabetes. ik had steeds te horen gekregen dat haar buikje te dik was. en aangezien ik me niet heel goed aan mijn dieet hield, was ik bang dat ze echt te groot zou zijn. Ben dus op eigen verzoek ingeleid bij 38weken.
Op maandagavond de ballon geplaatst.. helaas 3 pogingen moeten doen want ik echt niet fijn vond.. deed veel pijn bij mij.
Dinsdagochtend bleek het niet veel te hebben gedaan, eruit gehaald en maar 1cm ontsluiting. (Het ideale was 3 cm ontsluiting zodat de vliezen gebroken konden worden maar helaas). Die dag 3x medicatie moeten innemen (over de hele dag verdeeld). Was een saaie dag want steeds een half uur voor en na de tabletten lag ik aan de ctg. Of langer, ivm hun eigen drukte.. wij zijn die dag 2x even van de afdeling en naar buiten kunnen gaan.
S avonds 2cm ontsluiting en gelijk gestript geworden.
Woensdag ochtend begon met wat krampjes maar niet heel heftig ofzo. Bleek er 5 cm ontsluiting te zijn. Hebben ze de vliezen gebroken om 8.10u. Ben ik gaan douchen en zou daarna de weeën opwekkers krijgen. Maar tijdens het douchen begon al een weeën storm. Dit was voor mij wel heftig omdat ik het niet weg gepuft kreeg. Raakte wat in paniek steeds. Heb om 11.30 al de ruggenprik gekregen en daarna was het goed te doen. Ontsluiting vorderende niet zo heel snel maar heb tussendoor nog wat kunnen eten enz. Uiteindelijk om 18.49u geboren maar de tijd was die dag echt voorbij gevlogen.
Nu is ze inmiddels 3mnd oud en ze ligt op mij te slapen.. een beter gevoel is er bijna niet ?
(Ze had het denk ik wat koud. Zijn nu in centerparcs, koude huisjes hoor. Morgen voor het eerst zwemmen. Ook weer spannend haha)
Succes meiden! Voordat jullie het weten zijn we ook weer 3 maanden verder ?