Ingestort...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben vandaag op mijn werk helemaal ingestort. Zomaar ineens begonnen de tranen te stromen en ik kon er niet meer mee ophouden. Gelukkig niet in een klas met kinderen!
Direct een gesprek met de directeur gehad en komende maandag en dinsdag wordt er voor vervanging gezorgd.
Woensdag 1 februari heb ik een gesprek bij de arbo en tot die werk ik iig 3 dagen per week ipv 5.

Ik heb nu duidelijk mijn grens bereikt...

Liefs Daisy

Dat mag duidelijk zijn lieve Daisy en dat is ook helemaal niet vreemd, dat je je grens bereikt hebt! Goed dat je gelijk een gesprek hebt gehad met de directeur......Even pas op de plaats hoor meid, want het is allemaal niet niks! De tijd nemen voor jezelf is ook heel belangrijk!!

Sterkte en een lieve knuffel Lynn.

Nee is zeker niet vreemd meid, ook de sterke mensen zakken in keer in elkaar, fijn dat je wel ff wat minder druk hebt en kan je die 2 dagen wel even kan bijkomen, hoop echt dat alles op het plek valt en zeker voor jou, Hier althans een dikke knuffel van mij!

Liefsss

Och meisje toch... Das niet best! Neem de tijd en gelukkig is er meteen actie ondernomen!! Sterkte meid!

Ach Daisy toch! het is logisch hoor dat je het niet meer trekt! Al ontzettend knap dat het niet eerder is gebeurt!
Denk aan jezelf meid, de rest komt later!

Lieve knuffels

Sterkte Daisy!
Neem de rust en de tijd die je nodig hebt.

Knuffel
Wenser

Heel veel sterkte Daisy! Ik hoop dat je de tijd krijgt om even pas op de plaats te maken en alles te verwerken wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt want het is voor jullie niet niks geweest! Wel goed dat je meteen op je werk hebt aangegeven dat het zo niet verder gaat! Het moet wel een opluchting zijn dat ze zo goed gereageerd hebben! Ik wens je heel veel 'beterschap' toe! xxx

Terug
Bovenaan