Ingestort...

Soms moet het er gewoon uit en lekker laten gaan dan. Je kunt je heel lang flink houden, maar het vreet toch aan je. Je wens is zo groot en als het dan niet wil en je hebt zoveel van die rottroep nodig, dat werkt niet mee. Neem lekker de tijd en er komen betere tijden meid!

Dikke knuffel Supertje

jeetje meis..wat vervelend voor je. Gelukkig kan je voorlopig 3 dgn werken ipv 5.
sterkte!!

liefs

Hee wat vervelend !!

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voeld hoor en is echt helemeel niet raar dat het allemaal wat teveel word .....

Zou zeggen doe lekker rustig aan ga leuke dingen doen en verder pootjes omhoog .

Vind het echt heel erg voor je het is je zo enorm gegund !

Heel veel liefs Bloemmie

Thanx meiden!

Vandaag ging het weer iets beter, maar de tranen zitten nog erg hoog!
Morgen mijn verjaardag in de klas (erg gezellig!) en iui 2 (erg spannend). Moet morgen dus even door zien te komen dan is het het weer weekend.

Had nooit gedacht dat mij dit zou overkomen...

Liefs Daisy

Thanx meiden!

Vandaag ging het weer iets beter, maar de tranen zitten nog erg hoog!
Morgen mijn verjaardag in de klas (erg gezellig!) en iui 2 (erg spannend). Moet morgen dus even door zien te komen dan is het het weer weekend.

Had nooit gedacht dat mij dit zou overkomen...

Liefs Daisy

dikke knuffel lieve meid.....
goed dat je het gesprek bent aangegaan met de directeur!
toch veel plezier morgen in de klas en succes met de iui 2.....het is je zo gegunt meis
xx

Lieverd!!

Ik hoop dat je vandaag een gezellige dag hebt met de kindjes in de klas! Ook wens ik je veel succes met je IUI2....Hopelijk is dit dé IUI voor jullie!

Hou je taai! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan