Ingevroren moedermelk mee op vakantie

<p>Ik ga binnenkort op vakantie met m’n baby en nu wil ik graag afgekolfde moedermelk ingeboren mee nemen. Hoe kan ik dat het beste doen en daarmee voorkomen dat alles onderweg ontdooit? We gaan met het vliegtuig. </p>
 
Je hebt daar bepaalde regels voor in het vliegtuig. Je zou het met een koeltas kunnen doen tot aan de vliegtuig maar wat er daarna mee moet gebeuren verschilt per maatschappij, ik zou even bellen en informeren hoe en wat.
 
koeltas met koelelement? ik had er een van Medela daar bleef ie bevroren! Ligt natuurlijk ook aan de tijd die je hebt. 
 
Die heb ik ook. Ik ga het gewoon eens uitproberen hoe lang de melk goed bevroren blijft. Je bent met een vlucht vaak toch wel gauw een uur of 6/7 onderweg... ?
 
Neem je het mee om in het vliegtuig te kunnen geven? Dan hoeft het niet bevroren te blijven toch? Als het maar koel genoeg blijft. Koeltas met koelelementen zou dan voldoende moeten zijn. 
 
Ik heb de melk nu al ingevroren in de vriezer liggen en wil het ingevroren mee nemen op vakantie. De vraag is daarom hoe ik het beste de ingevroren melk tijdens de reis bevroren kan houden zodat ik het eenmaal aangekomen op de bestemming daar in de vriezer kan leggen.  
Gaat dus specifiek om het vervoeren van ingevroren melk en dit ingevroren houden tijdens de reis.
 
Terug
Bovenaan