Inknippen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden  

Nu mijn bevalling nadert (nog 2,5 week en dan ben ik 40 weken), begin ik hem te knijpen. Ik ben zo bang om ingeknipt te worden! Nu weet ik; het wordt gedaan tijdens een wee, je voelt er niets van.... etc.     Maar toch..

Bij de meiden die in mijn omgeving bevallen zijn, is iedereen ingeknipt. Het lijkt wel of het standaard gebeurd. Weten jullie verhalen van vrouwen die eens niet zijn ingeknipt?
Wie helpt mij van dit scharen-angst af ....   hahahahaha

Groeten Korrine

heey korrine...

Wel grappig dat jij alleen bang bent voor die knip haha..ik ben juist bang voor die andere pijn want ik redeneer zo: Als je die knip in je lichaam al niet meer voelt door een wee..hoe pijn moet die wee dan wel niet doen!!!

Dus die knip boeit me niet eens zo erg :p
Ik ken trouwens alleen maar vrouwen die geen knip hebben gehad behalve mijn moeder dus het zegt echt niets denk ik..

Gwn niet aan denken en het op je af laten komen.. ik denk zelfs dat als het te lang duurt dat je smeekt om een knip om van die pijn af te komen haha..sommige vrouwen roepen zelfs: snij me maar open...heb ik vaak bij birth stories op tv gezien (op reality zone) die oerkracht zorgt wel voor onze pijn denk ik hihi!!

Gr angela

38 wkn 5 dgn

Ik kan mij van bij mijn eerste ook wel herinneren dat het je niet uitmaakt op dat moment zelf.
Wazig ook.... dat ik daar vooraf ook zo over kan piekeren.. Ben blij om te horen dat het ook zopnder knip kan

Gr Korrine

ahaaa je bent dus al een keer bevallen...

Ik dus niet dus ik knijp hem de laatste dagen onwijs!! ik ben zooo bang voor de pijn!
Maar komt ook door de verloskundige hoor..ze zei: als je denkt: hmmm zou dit het zijn?? dan is het het NIET
Als het begint voel je dat wel want dat doet echt goed pijn!! Dus ja, tis maar afwachten wat er komen gaat.. ik ga thuis bevallen dus pijnstilling krijg ik zoiezo niet.

Succes met de laatste loodjes ;)

Angela

Hoi

Ik ben idd al eerder bevallen, met een spoed-keizersnede.
Bij weeen begint het licht en worden ze al sterker. Daar kun je naar toe werken. Een knip wordt naar mijn idee gewoon gezet. Ik hou er idd geen rekening mee dat je dan al een hele tijd bezig bent met het opvangen van zware weeen...  

Jij ook nog suc-6. we zullen het nodig hebben.... hiihihihihihi

Gr Korrine

hoi

moet eerlijk zeggen heb niks van de knip gemerkt maar was wel nodig alleen het hechten en daarna is niet zo lekker je voelt hem maar ben nu 2.5 weken verder en voel niks mee.

al was ik al beurs voordat ze de knip gingen zetten. dankzij de gyn

nou meid sterkte en maak je niet druk.

nou doei doei lucy mamma van sverre

Hoi

Ik kan me voorstellen dat je hier over piekert!
Ik pieker me namelijk ook de hele dag suf.
Over alles en nog wat, het gaat eigenlijk nergens over.

Ik heb met mijn eerste helemaal geen knip gehad, en was ook niet ingescheurd.
Maar ik was wel blij om te horen dat het allemaal nog heel was daaronder.
Ze zei direct na de bevalling; "Zo, ik zal eens even kijken hoe het er daar uitziet."
Het eerste wat ik vroeg was, of ik gehecht moest worden, want het was zoooooo gevoelig daar beneden!!!! Ik was Superblij dat dit niet hoefde.

Maar met een knip krijg je toch eerst een verdoving? (waar je niets van schijnt te voelen)
Dus dan is het hechten daarna volgens mij ook niet zo gevoelig....

Eigenlijk moet je het gewoon allemaal maar ondergaan, en misschien valt het alles wel mee.
Straks zit je jezelf druk te maken om iets wat helemaal niet gaat gebeuren!!!!

Sterkte!!!!

Liefs Vilies

hoi korinne

nou jij verteld mijn verhaal haha ikben ook echt als de dood om ingeknipt te worden!!
ik heb een hele grote baby was maandag 37 weken enme baby werd al op 4000 gram geschat ik ben ook heel erg bang dat ik het niet zonder scheuren of knippen ga redden!!

een paar meiden vanhet forum hebben mijn ook al is geschreven dat sommige mensen konden die ook een grote baby hadden maar niet waren geknipt ofzo dus het hoeft niet
ik heb ook gehoord van mensen die zijn ingeknipt dat je het echt niet voeld omdat ze het op een hoogtepunt van een wee doen,,,,,,

nou we hopen het maar het beste van en dat we er zonder scheuren en knippen vanaf komen!!

heel veel liefs cora

Terug
Bovenaan