inkopen gedaan!!

hoewel het ver buiten mijn principe is heb ik vandaag veel kleding gekocht voor alicia bij de zeeman.
maatje 80 en 86! voor 45 euro. 3 broekjes en 3 jurkjes en ook nog een hoop shirtjes. en 4 rompertjes.
zo wij komen de winter door! (vestjes heeft ze van oma al gekregen en een jas had ze al voor de geboorte haha )

om voor een groot bedrag (45 euro is voor mij groot) kleding inkopen te doen. omdat ik zelf niet zoveel verdien en mijn vriend al haar eten en drinken al betaald. en tsja vaak koop ik kleding en wanneer ze het niet meer past denk ik shitt!! die heeft ze nog nooit aan gehad!

ik dacht even dat je daar zeeman mee bedoelde
maar het was het geld
maar nu heb je daar een heleboel voor
je bend waarschijnlijk wel even klaar
dus dan is zo'n uigave 1 malig
veel plezier er van

Hmm 45euro buiten jou preciepe.. Hmm volgens mij moet ik me dan schamen.. Heb zaterdag kleding gekocht voor hopelijk heel de winter voor iets minder dan 150 euro oeps
Dan zat er wel een winterjas bij
Verder pyjama, 2broeken 2shirts met lange mouwen bloesje sokken 5rompers schoentjes en ook nog een sjaal,muts en wanten

Idd wat dromertje zegt dan moet ik me zeker gaan schamen.............haha heb ook voor 150,- geshopt voor de kleine man en zeker ook 100,- voor floortje en dat is excl winterjassen want die hingen al in de kast.......

ook ik moet me schamen... ook zeker rond de 100 euro voor jorn zijn wintercollectie..... en dan moet ik nog broekjes mt 80 halen. kon trouwens voor jorn niks vinden bij de zeeman....
en ndat ik alles had gekocht kreeg ik 2 dozen met kleren....

je bent iig mooi klaar voor je meisje... en denk maar zo je hebt voor jou een groot bedrag, wel heel veel mooie kleertjes gekocht voor je mini meisje.

Terug
Bovenaan