inkopen gedaan!!

Ik kon bij de zeeman ook niet echt wat leuks vinden voor jongens. Voor meisjes vaker wel. Had een heel leuk rood shirt gezien en dacht leuk, maar was toch echt voor meiden, heb maar laten liggen.

Wel fijn dat je nu de winter door kan.

Heb gister nog een winterjas besteld voor fedde en hem vanochtend bij het kdv gedropt in z'n kortebroek. Dat voor eind september!!

Ik moet me denk ik ook schamen, ik heb alleen 1 jurkje 1rokje en 2 vestjes gekocht en was al 65euro kwijt moet nu de rest van de winterkleding kopen plus jas rompers en heb ook super schoentjes gezien. Maar die krijgt ze volgende mnd pas hoor die waren prijzig 50euro!!! Jij bent nu in ieders geval klaar voor de winter.

Zal ook maar niet zeggen wat ik kwijt ben (al is dat dan voor 4kids ;-p) alleen al het winterjasje is 35euro, maar die is dan ook echt super!
Nou moet ik zeggen, ben van de week de zeeman hier in gelopen, maar kon niks fatsoenlijks vinden!
Ik ga volgende week denk ik voor de laatste dingen shoppen, al koop ik nooit grote hoeveelheden ineens, smeer het liever uit ;-)
Veel plezier met alle kleertjes ;-)

@priscilla, ik heb ook schattige laarsje gezien voor 65euro, maar heb ze laten staan, zolang ze nog niet kan lopen hoef ik daar niet mee thuis te komen denk ik,,haha

Terug
Bovenaan