<p>Hoi dames. </p><p>Ik ben nu 39+3 zwanger van ons 1e kindje. Gisteren bij de verloskundige er over gehad hoe nu verder etc. Volgende week nog 1 keer naar de verloskundige en als die er met 41 weken nog zit dan naar gynacoloog om het over het inleiden te hebben. Je kan er ook voor kiezen om je vanaf 41 weken te laten strippen om de dag en dan met 42 weken te laten inleiden. Verloskundige vertelde dat strippen 25% kans heeft. Dit wil ik dus niet en dan ga ik wel voor het inleiden bij 41 weken . </p><p>Ik ben zelf best wel bang dat het inleiden word, moeder + 2 zussen tot 42 weken zwanger geweest en ook ingeleid. </p><p>Ik hoor graag ervaringen van mensen over inleiden(via infuus), hoe ging het? Hoelang duurde het? Heb je het met pijnstilling gedaan? Zo ja, welke? Mocht je hierna gelijk naar huis? Heb je ballontje gehad voor het infuus en mocht je daar mee naar huis? </p><p>Ik hoop nog altijd dat die lekker uit zichzelf komt, maar wil vast voorbereid zijn voor als het wel inleiden word. </p><p>Liefs.</p>