Inleiden bij BI?

Hoi Allemaal.

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Ik heb eerder bij de fysio gelopen maar ze kon niks meer voor mij doen. Dat het nu zo slecht gaat is pas sinds een paar weken.
Dat op je zij je bed uitkomen lukte in het begin nog wel maar dat gaat inmiddels ook al niet meer. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet graag ingeleid zou willen worden. De enige verhalen die ik daarover ken zijn niet positief. (weeenstorm ed).
Ik sukkel wel voort en wacht maar af. Hopelijk komt hij snel.

mijn gyn. zei wel dat omdat ik ME heb gehad en nog chronisch vermoeid ben dat ik darom meer last heb. Je schijnt dan eerder last van je gewrichten te hebben.

Groetjes Minke

Hi Minke,

Vervelend joh, je bent ook al echt bijna op het einde! Ik heb ook erg veel last van mijn BI, kan nauwelijks meer dan 20 meter lopen, niet lang zitten of staan  en dat omdraaien in bed vind ik ook een drama.

Mn partner helpt me waar mogelijk maar de meeste bewegingen moet je toch echt zelf doen...

Kan me voorstellen dat je aan de ene kant ingeleid wordt, maar mijn gyn vertelde dat ze dat echt alleen doen als er gevaar is voor moeder en / of kind. Het schijnt zo te zijn - heb ik in t zkh en bij yoga begrepen - dat je vaak niet veel last hebt van BI tijdens de bevalling. Soms wordt het aangeraden om op je zij te gaan persen zodat je minder last hebt. Misschien iets voor jou?

Veel sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes Janneke
36 weken en 4 dagen

Minke, wat inleiden betreft: ik vond het juist helemaal geen vervelende ervaring!

Ze hebben eerst mijn vliezen gebroken, toen kwamen de weeën vanzelf al wat en na een halfuurtje is het infuus aangezet. Toen kwamen de weeën regelmatiger en sterker maar een "weeënstorm" heb ik niet gehad. Eigenlijk verschilde het niet veel van mijn eerste 2 bevallingen. Het ging wel snel, mijn zoontje was er in 2 uurtjes, maar mijn eerste 2 bevallingen gingen ook snel dus dat was ik wel gewend.
Het enige nadeel vond ik het infuus, daardoor was ik niet zo vrij in bewegen als ik zonder infuus was geweest. Maar ach, voor die paar uurtjes was dat wel te doen.

Ik zie er dan ook helemaal niet tegenop om weer ingeleid te worden. Maar moet eerlijk zeggen dat ik bevallen sowieso wel een leuke bezigheid vind hoor, dat scheelt misschien

Hallo dames,

Ik heb enige tijd geleden gereageerd op een berichtje
van Esme 81...aangaande BI...
Ik was vorige week donderdag bij de vk, ze zag me en
ging gelijk een brief tikken voor de gyn. Vrijdag bij de
gyn. geweest, hij zag me aanstrompelen, las de brief
en ging gelijk onderzoek doen...
Maandag hebben ze mijn baarmoeder gerijpt met gel,
en dinsdag 3-3-2009 ben ik ingeleid... Na 1,5 uur
bevallen van een prachtige zoon... Hij is geboren met
38 wk. en 2 dagen...  en kerngezond...
Tijdens mijn zoektocht naar het evt. inleiden merkte
ik idd ook dat het heel verschillend is per gyn/vk. of
er wel of niet ingeleid wordt...

Dames, succes met de laatste loodjes!!!

Groetjes, Judith

Judith, van harte gefeliciteerd met je kindje! Geniet er lekker van en ik hoop dat de BI klachten snel weer verdwijnen.

Ik word donderdag ingeleid, ben echt aan het aftellen!

Groetjes, Esmeralda (vandaag precies 38 weken!!)

Terug
Bovenaan