inleiden d.m.v. gel of strippen.

Hoi grote broer,

Helaas ben ik nog steeds niet bevallen. Ik ben nu 38 wkn en 2 dgn.
Ik kreeg met ruim 37 wkn de voor- en nadelen vh strippen te horen van mijn vk. Ze vertelde me dat je het strippen t beste pas vanaf week 40 kan gaan doen voor n goed en snel resultaat. Als ik t nu al had laten doen was de kans erg groot dat ik miss wel 3 a 4 dgn met goeie weeen zou rondlopen en dat t niet echt doorzet. Aangezien ik die energie niet meer heb zag ik dat niet zitten...
Ze heeft me wel wat rustiger kunnen maken door goed met me te praten. nu heb ik besloten om 'rustig'af te wachten tot week 40 en dan wil ik wel gestript worden. Dus... wachten, wachten, wachten...
Ik vind het heeeel spannend allemaal en ben erg bang. Maarja, ik moet er even door heen.
Gaat het goed met jou en je zoontje? Geniet ervan!!

Gr. Ing.

Hoi Ing,

Blij dat je er weer iets rustiger onder bent, komt goed meis, ik hou je in de gaten, hihi! Ik ben toen gestript omdat ik al een week voorweeen had en super verkouden was. Ik had nog een beetje energie over en dat wilde de vk goed benutten, dat is gelukt!

Ja, gaat goed hier, wij gaan voor een 2de uk, maar heb niet zoveel geluk...nu al 2x een mk gehad. Dus we genieten extra van ons ventje!!!

Mijn duimpjes draaien voor jou! Liefs grotebroer

Wat lief van je, dank jewel hoor!!!

Wat naar zeg 2 miskramen. Hopelijk kan je het een plekje geven.

Ik ben dagelijks veel op dit forum. Aangezien ik niet meer onder de mensen kom is dit forum zo fijn!
Zodra er hier veranderingen zijn meld ik het snel hoor!

Jij ook veel sterkte verder!

Gr. Ing.

Hoi Ing,

Het gaat goed hier, ik begin net weer een beetje te werken. Het is 2x domme pech geweest en we blijven hopen dat het goed komt!!! Ons mannetje sleept ons er doorheen!

Ik heb toen met m'n zoontje een hele goede zwangerschap gehad en werken ging ook goed tot het einde en toen ik verlof had gaf m'n lijf zich over. De plannen die ik had vielen in het water, maar dat gaf niks.

Angst heb ik niet echt gehad. Ik heb nooit teveel geluisterd naar verhalen van anderen. Ik dacht aan m'n moeder en vriendinnen met kids, als zij dat kunnen, kan ik dat ook!

Liefs grotebroer

Ps Duimpjes blijven draaien!

Terug
Bovenaan