Inleiden, ervaring?

<p>Deze week is het zo ver, ik word ingeleid :) En ik ben benieuwd naar jullie inleid-ervaringen? </p><p>Ik ben 41 weken zwanger en had afgelopen vrijdag 2 cm ontsluitig. </p>

Ik ben op donderdag ingeleid en mijn kleintje is in de nacht van zondag op maandag geboren,.. maar ik denk dat dat wel erg lang is ;). Hopelijk gaat het bij jou sneller! 

Ahh als je nu al 2cm hebt dan zal het vast snel gaan. 
Ik was 38 weken en er gebeurde nog niks vanbinnen. Ik ben op maandagavond naar het ziekenhuis gegaan en uiteindelijk pas op woensdag avond bevallen. 
Maandag ballonnetje geplaatst wat niks heeft opgeleverd. Dinsdags 3 doseringen medicatie gehad waardoor ik savonds 1 of 2 cm had geloof ik.  Toen werd ik gelijk nog gestript. Woensdag ochtend 5cm ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken. Toen kreeg ik gelijk een flinke weeën storm maar 3 uur later had ik de ruggenprik al. daarna ging het allemaal wat rustiger aan.  Om 18.49 is mijn dochter geboren na ruim een uur persen en uiteindelijk een knipje. Persen ging wat lastiger door de ruggenprik maar was niet vervelend. 
Inmiddels is mijn dochtertje alweer 13 maanden oud maar zoiets blijft je altijd bij ?
Succes voor jou! Komt vast helemaal goed. 

Op een maandag om 06:00 infuus gekregen. 10:00 kreeg ik weeen, en om 12:50 was ze er al. Het KAN erg snel gaan! :D 

Ivm bloeddruk was de bedoeling dat als ik vóór de 40 weken niet beviel, ik ingeleid zou worden. Met 40 weken zat madame idd nog prima bij mij dus ik kreeg toen een ballonnetje geplaatst. Ik had toen krap 1 cm ontsluiting. Dag erna zouden ze ballonnetje eruit halen en vliezen breken en indien nodig, weeën gaan opwekken. 's Middags is het ballonnetje geplaatst en een paar uur later kreeg ik al lichte rugweeën. Deze werden in de loop van de avond steeds forser en uiteindelijk braken mijn vliezen spontaan om 1 uur 's nachts. Weeën kwamen toen ook gelijk in vol ornaat opzetten en alles kwam alsnog spontaan op gang. Ballonnetje heeft wss wel iets mee geholpen maar uiteindelijk hoefde ik dus verder niks qua inleiding. 12 uur later is ze geboren?

In ben ingeleid met 38 weken en 5 dagen Ivm een zwangerschapsvergifting. 
Voordat ze een ballon plaatsen controleren ze de ontsluiting, die was 2 cm en dus konden de vliezen meteen gebroken worden. Krap 8 uur later was onze dochter er en zat ik gewassen weer in bed.? 
Ik kan terugkijken op een goede bevalling. Veel succes!

Met 40 weken een ballonnetje geplaatst met 2cm ontsluiting. Meteen al wel lichte weeën, maar na 4 uurtjes begon het echt en nog eens 5 uur later was mijn zoon geboren. Dus ook hier enkel balonnetje nodig gehad om het natuurlijk in gang te zetten

Met 38 weken ingeleid wegens zwangerschapsdiabetes, was een donderdag. Uiteindelijk zondagavond half 11 bevallen. Bij mij 2x ballonnetje geplaatst die beide eigenlijk niets of in elk geval te weinig deden. Daarna een hormoonveter gekregen op zaterdag daarmee moest ik in het ziekenhuis blijven. Zaterdag zo’n 2 cm ontsluiting in de nacht is het nog wat doorgegaan waardoor ik zondagochtend 4-5 cm had. Toen zijn vliezen gebroken en infuus gestart. Maar het duurde lang en ik kreeg de pijn niet goed weg dus 16:00 zelfde uitslag als 9:00 namelijk 4-5 cm. Toen ruggeprik gehad en toen kwam er vaart in tussen 21 en 21:30 volledige ontsluiting en net voor half 11 geboren. 
Hoewel een lange aanloop ben ik steeds blij met de zorg in het ziekenhuis geweest en kijk ik er dus prima op terug.

Terug
Bovenaan