Inleiden, ervaring?

Als je al ontsluiting hebt, kunnen ze waarschijnlijk je vliezen breken?
Dit was bij mij het geval bij 41.5. 2 cm ontsluiting, thuis vliezen gebroken en een uur later lag mijn dochter op mijn borst! Wel derde kindje dus dat gaat vaak sneller.

Ik werd ingeleid omdat ik gebroken vliezen had maar geen weeën. Op donderdag vliezen gebroken(38+4), op zaterdagavond opgenomen en ballon geplaatst. Had toen 1cm en een goed verweekte baarmoedermond. De ballon viel er al na 2 uur uit. Eigenlijk vlak na t plaatsen kreeg ik al rugweeen.  12 uur later, zondag begin van de middag, is m'n dochter geboren. Ik heb verder geen weeënopwekkers gehad.

Ik had nog geen ontsluiting (41 weken), ik kreeg een pil ingebracht waardoor ik in 4 uur met lichte weeën naar 2cm ontsluiting ging, toen werden mijn vliezen gebroken en daarna belandde ik gelijk in een weeënstorm... Aaiii gelukkig bestaat de ruggenprik en 16 uur later werd mijn dochter geboren :) 
Succes! 

Haihai! Ik ben met 39 weken ingeleid. In de ochtend gemeld in het ziekenhuis en toevallig al 2,5cm ontsluiting. Ze hebben mij medicatie gedaan voor het weken van de baarmoedermond en ze heeft me gestript. 3 uur later zat ik op 3cm en hebben ze mijn vliezen gebroken. Toen aan de weeenopwekkers. Vanaf het moment dat mijn vliezen werden gebroken duurde het 9 uur en toen was ze daar! 
Vond het heel prettig in het ziekenhuis, je weet waar je aan toe bent en wat je te wachten staat. De weeenopwekkers doen hun werk, gaat het te hard zetten ze ze zachter en gaat het te langzaam gaat het omhoog. 
Succes!

Ik ben bij 37 weken ingeleid ivm pre eclampsie. Alles zat nog pot dicht. In de avond ballon gekregen, volgende morgen 9u werden de vliezen gebroken (had toen ruim 2 cm). Toen infuus eraan met weeën opwekkers. Half 11 begonnen de weeën, zonder tussenpozen. Zonder actief te persen was ze er binnen 2.5 uur. Tegen ieders verwachtingen ging het echt zo snel!

Ik ben ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen. Ben op zondagochtend rond 10 uur aan de weeenopwekkers gezet (had toen 2 cm ontsluiting) en 22 uur in de avond was onze kleine man er. De eerste uren ging het heel rustig en zat ik nog boekje te lezen etc. Daarna ging het sneller. Ik kijk terug op een fijne bevalling 

Terug
Bovenaan