inleiden, hoe gaat dat in zijn werk?

WOEHA nou ik vond het persen echt verschrikkelijk. Moest me er echt toe zetten. Maar als je eenmaal mag persen gaat het ook snel he? En ik ben niet ingeleid hoor. Ik heb alleen een tijdje in het zhuis gelegen voordat ik ben bevallen op een kamer waar nogal wat dames werden ingeleid. Bij iedereen het begin meegemaakt en daarna op kraamvisite geweest. Iedereen had een andere ervaring hoor. Bij de een ging het snel, bij de ander niet. De een kreeg een weeenstorm, de ander weer niet. Maar als je een weeenstorm krijgt kun je een ruggenprik vragen. Sommige hadden dat ook gedaan en hebben er geen spijt van gehad.

Heel veel succes en lkaat t maar over je heenkomen.

Thanx voor het reageren. Ja, het gaat natuurlijk bij iedereen anders, maar nu weet ik tenminste een beetje wat ik me erbij moet voorstellen. Hoop nog steeds dat het natuurlijk zal verlopen, maar ja....
Vannacht van 23.30 - 6.00 uur om de 10-15 minuten buikkrampen gehad. Denk voorweeen. Helaas zette het niet door. Was zo blij dat het eindelijk begonnen was..... en nu dus wat gedesillusioneerd dat dit ook nog kan.
Heb vandaag een stuk gewandeld (vrijdag ook al) in de hoop dat dat helpt.
Nou ja, we zien wel, als het moet dan moet het (ingeleid worden)... daar doe ik toch niks aan, maar ik zal me daar dan echt de dag ervoor even op in moeten stellen denk ik. Ik merk dat ik toch wel erg gefocust ben op thuis bevallen of in elk geval ontsluiten.  
Groetjes V.
Inmiddels 8 dagen overtijd.  

Terug
Bovenaan