Inleiden, iemand ervaring?

Ik ga straks wel even navraag doen over die weeenstorm, ben al geen held als het om pijn gaat.
Wel snelle bevallingen allemaal hierboven, binnen de 12 uur. Netjes.

@mickey: dat voordeel zie ik idd ook nu :) Ben nogal een planner, dus het idee dat je weet hoe en wat is wel heel fijn.

Net naar het ziekenhuis geweest.
Een uur aan de ctg gelegen omdat baby sliep, daarna echo gehad, baby weegt 9 pond!!!!
Wil heel graag eerder worden ingeleid, maar helaas, de gynaecoloog (eikel van een vent, totaal geen medeleven, nors gezicht etc etc) vind dinsdag vroeg zat. Ben dan precies 42w.

Dus nu hopen dat het strippen zaterdag zin heeft!
Ben het wachten nu echt goed zat.

Moet de gyn soms zelf bevallen?? Lekker medelevend, zeker als de kleine al 9 pond weegt... betekent natuurlijk niet per direct zware bevalling maar toch.
Hoop dat je voor dinsdag bevalt!!

ps: de verloskundige van mij zegt dat ik met 41+2 al ingeleid mag worden als ik dat wil.. wat een verschil dan he!!

Ik ben 16 augustus bevallen van mijn dochter. Was 41w1d en ben ingeleid omdat ik geen vruchtwater meer had, geen leven meer voelde en mijn dochter een extra (hart)slag had. Ik had iets ontsluiting en ze konden de vliezen breken om 9.20 uur. Wachten op weeën, maar die kwamen niet. Infuus met oxytocine gehad, maar deed niet veel. Telkens werd het infuus hoger gezet en na de middag begonnen de weeën. Langzaamaan werden ze sterker en heftiger en om 15.45 uur is mijn dochter na 5 min. persen geboren. Al met al best een snelle bevalling (6,5 uur). Het is me 100% meegevallen. Het was mijn 4e bevalling, maar mijn 1e ingeleide bevalling. Bij de 2e en 3e ben ik thuis bevallen en die bevallingen vond ik veel heftiger dan deze laatste.

Ik hoop dat je snel wat ontsluiting hebt, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Hopelijk kun je snel genieten van je kindje!

@Eses, ja ik hoop ook echt voor dinsdag te bevallen!
@ Raeven, fijn dat je je verhaal deed, doet me goed, ik wil zoveel mogelijk ervaringen lezen en idd snelle bevalling hoor, das wel heel fijn.

Terug
Bovenaan